animo voor RC offroad club in eindhoven

Discussie in 'Algemeen auto's' gestart door synoman, 2 sep 2013.

  1. Joost K.

    Joost K. Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 nov 2004
    Berichten:
    4.921
    Locatie:
    Eindhoven
    Daar ben ik het dus ook mee eens. Vroeger kon dat wel, toen liet iedereen je gewoon je gang gaan maar vandaag de dag is dat helaas niet meer zo.

    Dat is ook de reden dat ik uitkwam op die velden achter het lesterrein voor motoren. Daar heb je evt. al faciliteiten en drie velden van +/- 150 bij 150 meter!!!

    Voor astroturf zou je hockey clubs kunnen aanschrijven of ze aan nieuw astro toe zijn. Vaak kan je dan het oude zo mee nemen mits je zelf vervoer regelt.

    Ik ben een voorstander van een officiele club maar dan zullen we eerst een soort van basis bestuur moeten vormen waarmee we aan de slag gaan. Als die ideeën gedeeld worden dan ben ik nog steeds zwaar geïnteresseerd. Ik stel daarom ook voor dat we met een paar man eens in het centrum een bakkie koffie gaan pakken en eens wat ideeën uitwisselen. Aan een tafel met koffie praat altijd makkelijker en gezelliger dan op een zandplaat LOL :D

    Dit weekend zou ik kunnen aangezien ik vrij ben dus wie o wie???

    :D
     
  2. synoman

    synoman

    Lid geworden:
    18 sep 2010
    Berichten:
    122
    Locatie:
    veldhoven (eindhoven)
    Dan stel ik voor dat we even gaan kijken waar we kunnen zitten.. we kunnen leuk doen en bij starbucks op airport gaan zitten. kan ik ook weer eens een koppie lekker pakken. dat is voor mij op het moment (kep net een kleine gekregen) goed te doen en ben ik zo.
     
  3. Joost K.

    Joost K. Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 nov 2004
    Berichten:
    4.921
    Locatie:
    Eindhoven
    Ah gefeliciteerd! Die van mij is nu 4,5 maand dus ik snap je. Starbucks op Airport lijkt me een strak plan, goede koffie dus ;)

    Wanneer en hoe laat? Jij kan dat nu wat beter zeggen dan mij (en evt. andere...)

    Wie wil zich hier nog meer bijvoegen??? :D
     
  4. synoman

    synoman

    Lid geworden:
    18 sep 2010
    Berichten:
    122
    Locatie:
    veldhoven (eindhoven)
    Dan stel ik voor dat we even gaan kijken waar we kunnen zitten.. we kunnen leuk doen en bij starbucks op airport gaan zitten. kan ik ook weer eens een koppie lekker pakken. dat is voor mij op het moment (kep net een kleine gekregen) goed te doen en ben ik zo.

    ik had je post niet goed gelezen merk ik... stad is ook goed te doen voor me haha
     
  5. Joost K.

    Joost K. Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 nov 2004
    Berichten:
    4.921
    Locatie:
    Eindhoven
    Het maakt mij niet uit, ik kan overal makkelijk heen dit weekend...
     
  6. ErikJan

    ErikJan

    Lid geworden:
    3 feb 2005
    Berichten:
    390
    Locatie:
    Eindhoven
    Zaterdagmiddag rond 15u bij ERCE? De baan is dan open. Gelijk een mooie gelegenheid om dicect te zien wat er allemaal nodig is ook al is het onroad.
     
  7. Joost K.

    Joost K. Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 nov 2004
    Berichten:
    4.921
    Locatie:
    Eindhoven
    Dát zou ook nog kunnen, als dat voor Maikel ook uit komt. Dan zeg ik doen...
     
  8. gdw1963

    gdw1963

    Lid geworden:
    6 jun 2011
    Berichten:
    262
    Locatie:
    Helmond
    Als ik het goed lees zijn er nu drie mensen die de kar willen trekken. Maak deze groep niet te groot in het begin en breid dat later uit met nog eens twee man, bij oneven aantallen gaat het stemmen wat prettiger :)

    Ik juich jullie initiatief toe, want na Eersel is er niets (representatief) meer in deze regio geweest voor 1:10. Ik weet nog heel goed dat wij heel veel lokale rijders hadden, die gewoon op de fiets kwamen (soms met karretje).

    Bij Mach-one hebben ze het geprobeerd, maar helaas is de 1:10 baan iets te enthousiast opgeruimd (dit ivm de aankomende plannen van Rijkswaterstaat). Omdat wij zeer waarschijnlijk een deel van het terrein moeten herinrichten is de kans dat er weer een 1:10 baan komt erg klein geworden.
     
  9. Joost K.

    Joost K. Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 nov 2004
    Berichten:
    4.921
    Locatie:
    Eindhoven
    We houden jullie op de hoogte... Hopelijk binnenkort een nieuw draadje in het off-road gedeelte... :D
     
  10. synoman

    synoman

    Lid geworden:
    18 sep 2010
    Berichten:
    122
    Locatie:
    veldhoven (eindhoven)
    ik ben er... kan ik meteen een keer wat onroad geweld zien :D
     
  11. ErikJan

    ErikJan

    Lid geworden:
    3 feb 2005
    Berichten:
    390
    Locatie:
    Eindhoven
    ik zal twee Mini's meenemen, kunnen jullie nog even spelen. :)
     
  12. simondewit

    simondewit

    Lid geworden:
    5 jun 2013
    Berichten:
    3
    Ik rij zelf regelmatig op het fietscrossbaantje op de heezerweg met mijn vaterra th best leuk. Afgelopen weekend op een terrein net naast de herdgang, paralel aan de treinlijn, wezen rijden. Braakliggend terrein met puin en andere rotzooi waarop je ook nog kan crawlen, ligt vlakbij een rotonde. Misschien dat de gemeente daar iets mee wil doen. Een circuit lijkt mij wel leuk en een baan waar ook gecrawld kan worden helemaal. Zal het topic volgen en wie weet mij ter zijner tijd bij de club aansluiten. Op dit moment heb ik daar geen behoefte aan.
     
  13. synoman

    synoman

    Lid geworden:
    18 sep 2010
    Berichten:
    122
    Locatie:
    veldhoven (eindhoven)
    durf het bijna niet te zeggen maar lijkt me wel leuk.. de tamiya minis?
     
  14. synoman

    synoman

    Lid geworden:
    18 sep 2010
    Berichten:
    122
    Locatie:
    veldhoven (eindhoven)
    dat zeggen ze allemaal tot ze daadwerkelijk de druk van andere inhun nek hebben :D Baan rijden is pure skill... en Short course is pure skill met boksbeugels :)
     
  15. simondewit

    simondewit

    Lid geworden:
    5 jun 2013
    Berichten:
    3
    Oh/ja sorry vergeten te vermelden ben een enorme einzelganger en echt puur voor mijzelf leuk aan het rijden ik mis elke vorm van competitiedrang.
     
  16. synoman

    synoman

    Lid geworden:
    18 sep 2010
    Berichten:
    122
    Locatie:
    veldhoven (eindhoven)
    daar kan ik niet tegenop... maar vergeet niet dat rijden met meer leuker is de meeste tijd, maar ik kan niet voor je praten of denken :)
     
  17. Joost K.

    Joost K. Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 nov 2004
    Berichten:
    4.921
    Locatie:
    Eindhoven
    Oh lachen, da's altijd leuk!!!
     
  18. Paultje040

    Paultje040

    Lid geworden:
    24 nov 2011
    Berichten:
    520
    Locatie:
    Eindhoven
    Hallo allemaal,

    Ik vind net dit draadje pas. Ik zou vandaag graag aansluiten om wat ideeen uit te wisselen. Helaas lukt dat niet ivm de verjaardag van de oudste.
    Ik ben overigens ook in Eindhoven (Woensel) woonachtig.

    Waar nodig kunnen jullie rekenen op mijn hulp.
     
  19. synoman

    synoman

    Lid geworden:
    18 sep 2010
    Berichten:
    122
    Locatie:
    veldhoven (eindhoven)

    Paul,

    Dank voor de hulp. Hie meer zieken hoe meer vreugd. Maar eerst ff kijken hoe hoog we dit kunne hijsen.
     
  20. Joost K.

    Joost K. Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 nov 2004
    Berichten:
    4.921
    Locatie:
    Eindhoven
    Klinkt allemaal erg goed en voor de mensen die nu al zeggen aan boord te zijn! Super!

    Alleen moeten we echt even eerst de gemeente afwachten, als die namelijk op elke locatie nee zeggen dan valt er niks te bouwen natuurlijk. Zodra we meer weten hierover dan laten we dat natuurlijk meteen weten zodat we verder kunnen met dit project!!!

    En dan... Zullen alle helpende handen en meedenken koppen zéér welkom zijn!!!
     

Deel Deze Pagina