animo voor RC offroad club in eindhoven

Discussie in 'Algemeen auto's' gestart door synoman, 2 sep 2013.

  1. synoman

    synoman

    Lid geworden:
    18 sep 2010
    Berichten:
    122
    Locatie:
    veldhoven (eindhoven)
    spoken like a pro...

    en eindhoven is wel een van de meest bekende gemeente van het land.
     
  2. ErikJan

    ErikJan

    Lid geworden:
    3 feb 2005
    Berichten:
    390
    Locatie:
    Eindhoven
    Waarom niet? Denk ruim en grootst!
     
  3. skyaflake

    skyaflake

    Lid geworden:
    3 apr 2009
    Berichten:
    359
    Een RC vereniging (en baan) krijg je niet, je bent ZELF een club. Je moet er zelf ook wat voor doen. Eigenlijk moet je er heel erg veel voor doen.

    Succes!
     
  4. Joost K.

    Joost K. Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 nov 2004
    Berichten:
    4.921
    Locatie:
    Eindhoven
    En wat dacht je wat we nu al aan het doen zijn en willen gaan doen dan??? Of had je serieus de gedachten dat wij de instelling hadden dat we het zouden krijgen??? :D
     
  5. synoman

    synoman

    Lid geworden:
    18 sep 2010
    Berichten:
    122
    Locatie:
    veldhoven (eindhoven)
    ik heb een OR DIE TRYING instelling.

    BLijf etteren tot ze ingeven lol
     
  6. gdw1963

    gdw1963

    Lid geworden:
    6 jun 2011
    Berichten:
    262
    Locatie:
    Helmond
    Vooral zo doen... het zijn en blijven ambtenaren en die hebben veel meer lucht dan jij.

    Je moet het mijn inziens anders benaderen, maak jezelf belangrijk. Maakt het belangrijk dat jullie vereniging ook sociale controle uitvoert op een stuk braakliggend terrein o.i.d.
     
  7. skyaflake

    skyaflake

    Lid geworden:
    3 apr 2009
    Berichten:
    359
    Aan je kinderlijke reacties lijkt het alsof je er niet serieus mee bezig bent, idd.

    Een club(je) oprichten - dus wel officieel -, daar kan je alvast mee beginnen. :thumbsup: Dan kom je ook wat serieuzer over bij de gemeente.
     
  8. synoman

    synoman

    Lid geworden:
    18 sep 2010
    Berichten:
    122
    Locatie:
    veldhoven (eindhoven)
    Herken een grapje wanneer het gemaakt wordt hehe.

    Wij gaan het benaderen op de meest professionele manier die wij mogelijk achten.
     
  9. synoman

    synoman

    Lid geworden:
    18 sep 2010
    Berichten:
    122
    Locatie:
    veldhoven (eindhoven)
    Komop heren, terug naar topic.

    We doen ons best, meer kunnen we niet doen

    Ontopic : tot op heden niks gehoord van de gemeente. Was te verwachten omdat het inderdaad door een molen moet en veldhoven is sowieso niet de snelste. Eindhoven idem.
     
  10. Joost K.

    Joost K. Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 nov 2004
    Berichten:
    4.921
    Locatie:
    Eindhoven
    Heren, we zijn hier bloedserieus mee bezig dus als je iets leest wat lijkt op dat dat niet zo is. Vraag dan even hoe we het bedoelen of lees het anders want dit nemen wij echt heel serieus.

    Ik zit niet te wachten op een reactie-rel in dit topic. En het topic sluiten en iedereen laten afwachten tot er nieuws komt vind ik ook geen strak idee dus laten we het hier gewoon on-topic houden en elkaar normaal behandelen aub.
     
  11. gdw1963

    gdw1963

    Lid geworden:
    6 jun 2011
    Berichten:
    262
    Locatie:
    Helmond
    Jullie worden normaal behandeld hoor, want we juichen het initiatief toe. Alleen weet ik wat de valkuilen, kunnen, zijn en daar wil ik jullie voor waarschuwen.

    Ik heb het hele traject doorlopen en met succes een vereniging van de grond gekregen. Niet alleen, maar met een klein groepje trokken we die kar (heb ik hier ook al verteld).

    Het gemeentelijke stuk is inderdaad het meest tijdrovende en juist daar waarschuwen we voor. Stel je voor dat je kracht bij wil zetten door te refereren aan dit forum en ze lezen allerlei "grappen" die ze niet begrijpen (en wij dus ook niet), hoe komt dat over? Want let wel, het zijn en blijven de mensen die jullie toekomstige vereniging kunnen maken of breken.

    Thats it!
     
  12. Joost K.

    Joost K. Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 nov 2004
    Berichten:
    4.921
    Locatie:
    Eindhoven
    Punt genomen Gerwin, zitten duidelijk goede punten tussen inderdaad. Thanx! :D
     
  13. synoman

    synoman

    Lid geworden:
    18 sep 2010
    Berichten:
    122
    Locatie:
    veldhoven (eindhoven)
    ondertussen nog niks gehoord, maar gister wel in de gymzaal in eersel geweest weer om te rijden en die wilde samen met ons drie kijken of er animo is voor duizel.. Daar had een vriend van een willend gemeentelid interesse in getoond met de club mededeling en kreeg een glimlach...

    dus... zou duizel ook geen probleem zijn allen? dan ga ik de mails die ik naar Eindhoven en veldhoven stuurde ook doorzetten naar hem.

    Thnx weer
     
  14. Paultje040

    Paultje040

    Lid geworden:
    24 nov 2011
    Berichten:
    520
    Locatie:
    Eindhoven
    Ligt Duizel niet aan het einde van de wereld?
     
  15. Patrick artc112

    Patrick artc112

    Lid geworden:
    25 aug 2012
    Berichten:
    58
    Locatie:
    Eindhoven
    Nee hoor, komt nog Hapert Bladel en Reusel achteraan.....

    Nu ff serieus, Duizel zou zeker een optie zijn naar mijn mening.
     
  16. Paultje040

    Paultje040

    Lid geworden:
    24 nov 2011
    Berichten:
    520
    Locatie:
    Eindhoven
    Mijn voorkeur zou het niet hebben. ligt veel te dicht bij arendonk waar een behoorlijke club zit. ik denk dat je het je erg moeilijk maakt als je zo dichtbij een andere club gaat zitten. met precies de zelfde doelgroep.
     
  17. Joost K.

    Joost K. Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 nov 2004
    Berichten:
    4.921
    Locatie:
    Eindhoven
    Mijn zegen heb je natuurlijk al zou Eindhoven of Veldhoven leuker zijn...
     
  18. gdw1963

    gdw1963

    Lid geworden:
    6 jun 2011
    Berichten:
    262
    Locatie:
    Helmond
    Duizel kan volgens mij prima, in Eersel zat vroeger een vereniging en toen bestond Arendonk ook al, kwamen destijds regelmatig bij ons rijden!

    Maar Eindhoven ligt iets centraler, dus van dat standpunt uit gezien.....
     
  19. synoman

    synoman

    Lid geworden:
    18 sep 2010
    Berichten:
    122
    Locatie:
    veldhoven (eindhoven)
    Klopt helemaal, de andere gedachtengang die ik er dan bij had is dat je in belgie bijna niet met OV kan komen, en in Duizel wel. Niet iedereen heeft een auto en ik wil wel met iedereen rekening houden.
     
  20. gdw1963

    gdw1963

    Lid geworden:
    6 jun 2011
    Berichten:
    262
    Locatie:
    Helmond
    Je kan onmogelijk met iedereen rekening houden.

    Een kleinere gemeente is misschien beter bereikbaar en makkelijker om "zaken mee te doen". Eindhoven is een centrale gemeente, maar meteen ook een hele grote gemeente.....
     

Deel Deze Pagina