Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ja waar heb je die kit vandaan? bij conrad duitsland hebben ze hem, maar die kunnen niet naar nederland verzenden, ik wil deze buggy ook heel graag, alvast bedankt
mvg
Ziet er voor zijn geld zeker niet slecht uit. Hou ons zeker op de hoogte. Hoe zit het met onderdelen voor deze ? Kan je ze uitwisselen met andere merken ?
Een telefoontje van mijn local RC shop maakte een einde aan mijn de rustige vrije middagdat
Mijn Mad Rat was aangekomen.
Voor iets meer dan 70 euro kon ik weer een tijdje de RC bouwkoorts bevredigen,
En dat is toch wel een prijs waar je niet snel iets voor vind waar je lang plezier van hebt.
Dat moet deze kit dus gaan bewijzen.
Na het buitenste karton te hebben verwijderd, komt er een fraaie zwart kartonnen hersluitbare box tevoorschijn van het soort de je blijft gebruiken tot hij uit elkaar valt.
In netjes zwart en grijs waar je echt niet mee voor gek loopt.
Als eerste de bouwhandleiding uitgepakt uitgepakt, die geheel volgens het Tamiya principe ( Wat heb je nodog om dit te boeuwen en onderdelen 1:1 in de linker kolom en rechts daarvan het monteren) is gemaakt. Let echter op, de onderdelen worden wel goed kwa maat beschreven maar de tekening klopt niet altijd, dus een schuifmaat is hier wel erg handig. Ook gebruik ik voor de ball ends een 6 mm steeksleutel, liesft een beetje dikke, dat scheelt een boel ergernis.
Stap 1 en 2 zijn het samenstellen van de voorwielophanging.
Omdat er twee zakjes zijn waar draagarmen in zitten moet ik even goed kijken welke de goede zijn.
In de handleiding staat wel een 9 cijferig onderdeelnummer, maar dat vind je niet terug op het onderdeel of de zakjes. De draagarmen zijn symmetrisch ( geen links of rechts) en na een klein beetje vijlen bewegen ze soepel.
Dan gaan er 3 zwart kunststof delen aan elkaar met INBUSSCHROEVEN, daar kan Tamiya nog wat van leren!
De eerste bladzijde van de bouwhandleiding is nu klaar, en de passing van de schroeven is precis goed,
Die lopen niet meer los uit het kunststof.
Nu de voorwiel assen in de c-hubs (vijlen waar nodig voor soepele beweging) en de bronzen lagers.
Let hier even goed op Links en Rechts staat gelukkig op de onderdelen.