Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ja zaterdag heb ik tijd om hem te gaan halen dus dan word hij gehaald, ook print ik jullie handleiding uit over het inrijden van een nitroauto dus het gaat goed komen
thnx thnx als ik er tijd voor heb zou ik hier wel even foto posten van het totaal pakket wat ik heb gekocht er komt een 2.4 ghz zender bij dat weet ik zeker zodat ik mijn failsafe erin heb zitten
ik heb geen ervaring met beide auto's, maar de gm lijkt me toch wat beter, oa door de bigbore shocks en de uitlaat.ik hoop dat je een goede keuze maakt en een mooie auto krijgt .
m.v.g,
manuel.
De Trophy is gebaseerd op een oudere Hotbodies wedstrijdauto. Naast dat is HPI makkelijk verkrijgbaar en met een Nederlandse distributeur ook nog eens snel aan onderdelen te komen.
Je kunt natuurlijk op ons advies af gaan maar je zult toch zelf je keuze moeten maken en begin eerst met de argumenten van de verkrijgbaarheid van de auto en onderdelen. Ik kan wel zeggen dat Graupner en Ansmann nu niet breed ondersteunde merken zijn maar er zijn winkels die het leveren en beide zijn Duitse producten en moeten de onderdelen net zo snel geleverd kunnen worden als bv. een HPI.
Ik ben gister mijn Graupner Flash 3.0 wezen halen hier komt een verhaal van wat ik er allemaal mee gedaan heb.
Gekocht en daarna naar huis gegaan. Al mijn batterijen enzo opgeladen daarna ben ik hem klaar gaan maken om te starten dit lukte niet omdat de zuiger telkens vast sloeg bovenin, ben door gegaan tot ik blaren op mijn vingers had. Hij reed nog niet en ik zag dat de achtervering olie lekt. Uiteindelijk ben ik maar terug naar de winkel gegaan en hebben hun de zuiger draaiend gekregen. De vering was bij een andere auto die hun hadden ook kapot dus waarschijnlijk verkeerder serie. Nu hebben ze een nieuwe vering besteld en mag gewoon van ze door rijden.
Gister avond was er iemand hier die verstand heeft van afstellen en heeft mee de auto aan de praat gekregen en ZOOO wat vlamt die zeg lekker schuiven over de stoep en alles!
Nu ben ik vandaag naar een grote parkeerplaats gegaan daar had ik veel ruimte om rond te rijden enzo maar toen begon het de auto klapte onder een winkelwagen hokje en zat met zijn cilinder klem eronder en kon hem er niet onderuit krijgen. Toevallig heb ik een krik in mijn auto liggen en heb die onder het hokje gezet en hem zo een stukje opgetild, Toen kon ik hem eronderuit halen en heb hem opnieuw gestart en hij liep meteen maar heeft wel beetje zichtbare schade. Dus was wel opgelucht toen hij wou starten weer.
Nu zag ik dat al mijn banden niet gelijk met elkaar stonden en vraag me af of dit normaal is dat je die zelf nog recht moet zetten?
heb je de motor eerst wel ingelopen voordat je ermee ging racen op een parkeerplaats ???.en de bandjes zullen wel snel slijten als je er op asvalt mee rijd/drift. en ik zou gewoon kijken of er niets is gebroken of gebogen na die harde klap.
Ja heb hem ingereden gister avond en vanochtend. Ja de bandjes gaan hard gaoer een tijdje straatbanden erbij kopen. Deze week moet ik nog terug naar die winkel voor de veren en ga dan vragen of er iets krom is of hun dat even kunnen kijken.
oke, ja je kan idd beter een setje banden voor op de weg halen, dan kan je die originele gebruiken als je gaat crossen. verder veel plezier met je auto.
m.v.g,
manuel.