Aparte topics electro On-road en off-road

Moeten er aparte topics electro on-road en off-road komen?

• Total voters
    117
  • Poll closed .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat wordt niet altijd op prijs gesteld door de mods weet ik uit ervaring.

Nard dat klopt als ik elk topic wat een beginner start moet proberen in orde te draaien omdat de reporter het een onzin topic vind zet ik direct dit baantje aan de kant .

Ik wil er best wat tijd in steken en dat doe ik nu ook ,maar je moet een lijn trekken.
Lees er overheen ,zet de beginner in je negeer lijst ,tel tot 10.
Ik tel vaak tot 10 20 30 .
Of probeer hem op weg te helpen het beter te doen.

Nogmaals robert wil een redelijk vrij forum houden.
En ik denk zo te lezen dat de meenste mensen hier graag een on en off deel willen hebben .
Hoe zit dat met de brandstof gedeelte [Roelof]
Zou het ook wat wezen voor daar of wat ik denk alleen maar eerst hier doen .

Groeten Wiebe.

Nard dat klopt als ik elk topic wat een beginner start moet proberen in orde te draaien omdat de reporter het een onzin topic vind zet ik direct dit baantje aan de kant.
Het is veel werk ja, maar ik report het enkel als het niet aan je eigen regels voldoet : sticky
Maar heb me voorgenomen niets meer te reporten (tenzij het wel erg ''agressief'' wordt).

Maar genoeg daarover :) Electro splitsen en bij nitro een soort gelijk topic starten om de meningne te peilen?

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zou alvast beginnen hier in het electro gedeelte en kijken wat het geeft.

Je kan daarna de vraag eens stellen in het brandstof gedeelte of die er ook voor te vinden zijn voor zo een splitsing.

Ik zou alvast beginnen hier in het electro gedeelte en kijken wat het geeft.

Je kan daarna de vraag eens stellen in het brandstof gedeelte of die er ook voor te vinden zijn voor zo een splitsing.

idd.
en er zijn een hoop mensen die voor een off en onroad topic kiezen.
dus mijn vraag aan de mod's:

komt er een splitzing??

gr Sander.

Ik ben ook voor een gescheiden gedeelte van on- en off-road. Maakt het gewoon overzichtelijker denk ik.

Ik wil best een handje helpen als MOD hoor, dus bij deze meld ik me aan. Zit vaak genoeg hier op het forum en heb overdag best veel tijd om het een en ander op orde te maken...

Joost.

Ik wil evt. wel iets doen in het off-road gedeelte. Als "begeleidend" User..Want meer is een MOD niet...

Laatst bewerkt:
Maar nu is het brandstof tegen electro, is het dan niet beter om de volgende keuze te maken (onroad tegen offroad):

On-road
-Brandstof
-Electro

Off-road
- Brandstof
- Electro

Dat kun je later ook weer uitsplitsen als het nodig is en catagoriseer je juist op de splitsing zoals de poll aangeeft.

Laatst bewerkt:
Volgens mij is er gesproken over een opdeling qua electro on-road/off-road... En is er geopperd deze evt later door te voeren in het brandstof gedeelte;)

Volgens mij is er gesproken over een opdeling qua electro on-road/off-road... En is er geopperd deze evt later door te voeren in het brandstof gedeelte;)

Je wil een opslitsing tussen on-road en off-road, waarom niet in één keer alles of denk je alléén electrisch?
Dit scheelt een hoop dubbel werk en houd het NOG overzichtelijker èn het verschil tussen electro en brandstof is dan ook meteen weer gemaakt.

Laatst bewerkt:
Ik vind een opdeling binnen de electro sectie wenselijk. Over het nitro gedeelte kan ik onvoldoende oordelen.;)
Daarnaast denk ik dat er alsnog een verzanding is tussen de verschillende disipline's

Het gaat er niet om wat IK wil...Ik heb natuurlijk wel m'n gedachten en wil graag meewerken aan de overzichtelijkheid van dit forum.

Laatst bewerkt:
Ik heb ook gestemd voor een opsplitsing omdat ik denk dat het de overzichtelijkheid van het forum ten goed komt. Als wedstrijdrijders een apart topic willen dan zie ik daar ook geen probleem in.

ik zie nog liever offroad vs onroad ipv elektro vs. brandstof
en daaronder competitie vs. recreatief
want ik vind het misschien wel leuk de 1:8 topics ook te lezen, nu kom ik daar zo goed als nooit.

Positief. Het werd wel erg on overzichtelijk zeker als je is een paar dagen niet op het forum was geweest. Dan had je pagina's vol met nieuwe berichten waar niet door heen te komen is.

Waarschijnlijk zal het meeste verplaatst worden wanneer ze er tegen aanlopen.

Op deze manier heb je ook gelijk wel een optie om algemene Elektro zaken in het hoofd gedeelte te blijven posten.

Nou, ik heb ze aangemaakt, in de loop van de tijd zullen de bestaande topics worden verplaatst.

Robert

echt goed waardeloos! tijd voor de bzb maar eens wat minder actief te worden. niet dat iemand daar mee zal zitten.. maar ja

Tja..... en dan weer van die figuren die aangeven de 1e topic gestart te hebben.....

En dan ook dit:

Zo en dan hier ook een eerste berichtje,
Waat moeten nu de topics over bepaalde types autos??
Als ik m'n Rustler vxl neem,
Met annaconda banden is t voor op straat, met die andere bannen is 't offroad.
Suggesties waar nu het Rustler vxl draadje moet??
Groet'n Slome

Goh, met iedere offroad kan je onroad rijden, alles maar in de onroad flikkeren ? ;)

Ik stel voor om voor dit soort figuren een Traxxas deel te maken..... (nu we toch bezig zijn..)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back