Aparte topics electro On-road en off-road

Moeten er aparte topics electro on-road en off-road komen?

• Total voters
    117
  • Poll closed .
Status
Niet open voor verdere reacties.
laat ik het dan anders forumleren: het is er voor mij een stuk ongebruiksvriendelijker opgeworden.
meerdere plekken die ik in de gaten moet houden. ik ben al het e.e.a. qua info gemist omdat het niet ( voor mij ) vertrouwde plekkie stond.
ik ben meer tijd kwijt.

Nagenoeg alles wat je moet weten staat toch in het offroad gedeelte? Zo veel actie is er niet in het algemene gedeelte...

Levensles:
Charles Darwin zei:
It’s not the strongest who survive, nor the most intelligent, but the ones most adaptable to change.

Laatst bewerkt:
Dat kan ik me voorstellen. Ik gebruik tegenwoordig veel de knop "nieuwe berichten", en scroll dan snel langs de topics die mijn belangstelling hebben. En als ik klaar ben, gebruik ik "Directe Links", "markeer forums als gelezen).
Dan zie je ook nog eens wat leuke berichtjes uit de andere categorien voorbij komen

Ga jij nu levenslessen geven Nard????????? :rolling: moet niet gekker worden hier..

tja als je het lezen hier gaat vergelijken met darwins visie op overleven :rolleyes:

Het is niet mijn les, zie de quote.

Mijn punt is: pas je aan aan deze verdeling en probeer er het beste van te maken ;)

sorry, maar ben het volledig met Murky eens, zolang er nu 3 electro-delen zijn is het onoverzichtelijk, moet je meer klikken heb je het gevoel dingen te gaan missen. Ik ben een 'veel-lezer' en heb er na een paar weken absoluut geen goed gevoel bij. Als je het opdeeld doe het dan zoals bij rc-tech, dus 2 delen. Maar goed, als er blijkbaar een meerderheid is die het wel prettig vind....hoewel, welke meerderheid, diegene die lezen of diegene die berichten plaatsen?

Ach, een enkele keer klik ik wat verder en zie dat de "Traxxas boz" de offroad sectie domineren, omdat ze dat nu in hun eigen hoekje doen (ten koste van alle andere topics) ben ik op dat punt blij dat ik er niet doorheen hoef te wandelen. Jammer vind ik het om te zien dat er bv. een algehele Slash topic is en mensen blijkbaar nog steeds buiten dat topic andere Slash topics starten, het zou mij niets verbazen dat de mod ook even het idee hebben om het maar te laten gaan.

In de Onroad wordt wat meer over serieuze werdstrijden en modellen gepraat, dat is op zich goed.

Neemt niet weg dat de scheiding niet al te vriendelijk werkt voor topics die in beide thuis kunnen horen maar mensen bepalen waar ze het willen hebben.

sorry, maar ben het volledig met Murky eens, zolang er nu 3 electro-delen zijn is het onoverzichtelijk, moet je meer klikken heb je het gevoel dingen te gaan missen. Ik ben een 'veel-lezer' en heb er na een paar weken absoluut geen goed gevoel bij. Als je het opdeeld doe het dan zoals bij rc-tech, dus 2 delen. Maar goed, als er blijkbaar een meerderheid is die het wel prettig vind....hoewel, welke meerderheid, diegene die lezen of diegene die berichten plaatsen?

Ik vind onroad en offroad prettiger. Maar 3 delen vind ik ook helemaal onhandig. Onroad boeit me niet zo, dus lees ik altijd nitro offroad en electro offroad op rc tech. Hier moet ik nog een keer dat algemeen deel checken ook waar de helft verkeerd staat.

Ach, een enkele keer klik ik wat verder en zie dat de "Traxxas boz" de offroad sectie domineren, omdat ze dat nu in hun eigen hoekje doen (ten koste van alle andere topics) ben ik op dat punt blij dat ik er niet doorheen hoef te wandelen. Jammer vind ik het om te zien dat er bv. een algehele Slash topic is en mensen blijkbaar nog steeds buiten dat topic andere Slash topics starten, het zou mij niets verbazen dat de mod ook even het idee hebben om het maar te laten gaan.

In de Onroad wordt wat meer over serieuze werdstrijden en modellen gepraat, dat is op zich goed.

Neemt niet weg dat de scheiding niet al te vriendelijk werkt voor topics die in beide thuis kunnen horen maar mensen bepalen waar ze het willen hebben.

Inderdaad. Ze zouden beter infractions uitdelen enzo. Ik moet eerlijk toegeven dat ik amper mods dingen zie doen...
Zo lastig is het toch niet om een topic te verplaatsen naar een algemeen topic?

Traxxas boys domineren? Volgens mij werken die juist heel goed mee aan het ordenen van het systeem, en keurig per type auto een topic bijhouden. Kunnen wij er wat aan doen dat de traxxas auto's zo polulair zijn. Het zijn nou eenmaal redelijk geprijsde, kwalitatief goede auto's, die aanslaan bij het grote publiek. En ik heb even terug gekeken naar de hoeveelheid slash topics, maar ook dat valt imo reuze mee, en wordt altijd na een paar reacties wel weer terug geloodst naar het basis-topic.
Het valt inderdaad wel op dat er in het brandstof auto hoekje niet zoveel topics actueel zijn (en wel heel erg veel sticky's heeft)

Of dat brandstof dood gaat... Of dat mensen met brandstof weten wat ze doen en minder vragen hebben / topics hoeven te openen... Of ...

...alle mietjes die niet met een brandstof overweg kunnen of voor de hand dat al denken maar electro gaan rijden? We kunnen zo nog wel even door gaan....

Brandstof gaat zeker niet dood, laten we daar duidelijk over zijn.

Oorspronkelijk geplaatst door Charles Darwin
It’s not the strongest who survive, nor the most intelligent, but the ones most adaptable to change.

Hmmmm, een uitspraak uit de tijd van “paard en wagen”??? In het huidige leef klimaat moet je inmiddels wel de sterkste, de slimste en financieel behoorlijk goed bij kas zitten, om alle veranderingen met vlag en wimpel te overleven of je te onderscheiden, voor de rest van de mensen is het, “go with the flow”, en uitkijken dat je niet “vertrapt wordt”, door de categorie uit het eerste deel van mijn zin.

Voorlopig heeft het bij mij verminderde interesse opgeleverd of aangewakkerd, nu ik meer moeite moet doen om het electro gedeelte te volgen. Het kan zijn dat de onderwerpen die momenteel voorbij komen mij niet zo boeien, hoe dan ook ik zie het als “versplintering” ipv een “herindeling” wat interesse betreft. Daarnaast is iedere afscheiding binnen het forum gebaseerd geweest op technische gronden, maar ook daar zijn het overgrote deel aan nieuw geopende topics in ieder ander deel van het forum te plaatsen. Buiten gespecificeerde draadjes over een bep. On/off road Modellen/clubs/banden is er weinig “technisch” onderscheid tussen off-road en on-road in het algemeen, alle andere vragen en antwoorden zijn in en uitwisselbaar, of ze worden niet gesteld, net zo als elders op het forum.

...alle mietjes die niet met een brandstof overweg kunnen…… We kunnen zo nog wel even door gaan...

Grappig dat sommige mensen hier ineens een oude nitro/electro vete proberen op te rakelen, het heeft nog nooit zoveel overeenkomsten gekend als heden te dagen, het enige verschil is dat de 1 op “natte” energie draait, en de ander op “droog”. Electro-motoren zijn tegenwoordig nog lastiger “af te stellen” dan nitro-motoren, eenvoudig gezegd: er zitten meer schroefjes aan/in een esc van een brusless motor om aan te draaien, dan aan de carburateur van een nitro motor, om het optimale er uit te persen, dat zou jij toch bij uitstek moeten weten Roelof, aangezien je regelmatig aanschuift in discussies over: "wel of geen dynamische vertiming" ;) :rolleyes:

Hmmmm, een uitspraak uit de tijd van “paard en wagen”??? In het huidige leef klimaat moet je inmiddels wel de sterkste, de slimste en financieel behoorlijk goed bij kas zitten, om alle veranderingen met vlag en wimpel te overleven of je te onderscheiden, voor de rest van de mensen is het, “go with the flow”, en uitkijken dat je niet “vertrapt wordt”, door de categorie uit het eerste deel van mijn zin.
Zonder er te diep op in te gaan:

Al heb je 100 miljard, als je momenteel nog videobanden wilt verkopen ga je het niet redden ;). Als je niet met de ''met de flow'' mee gaat wordt je vertrapt, veel geld of niet, kwestie van tijd.

Zonder er te diep op in te gaan:

Al heb je 100 miljard, als je momenteel nog videobanden wilt verkopen ga je het niet redden ;). Als je niet met de ''met de flow'' mee gaat wordt je vertrapt, veel geld of niet, kwestie van tijd.

al wil je 100miljard verliezen terwijl je ook nog videobanden verkoopt moet je aardig oud worden:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back