Aparte topics electro On-road en off-road

Moeten er aparte topics electro on-road en off-road komen?

• Total voters
    117
  • Poll closed .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nard, nog even rustig het citaat wat jezelf aangehaald heb, goed doorlezen!!!

Mmmmmm, sex-tapes of tapes met ander soort schandalen van vooraanstaande personen, doen het nog steeds prima hoor!!!

Met 100 miljard euro op mijn bankrekening, wil ik zeker geen verandering: aan meer heb ik geen behoefte, en met minder wil ik het niet doen, lekker met mijn benen op de bank naar de videobanden van mijn kinderen kijken, een klassieke sportwagen rijden, leuk wonen in een middeleeuws kasteeltje, en dan af en toe uit de band springen met een avondje HD LED TV :)

Ga allemaal naar R/C Tech Forums - Powered by vBulletin en kom tot de conclusie dat elektro off-road en on-road gescheiden wel werkt, maar dat het 3e algemene forum weg moet!

Ofwel gooi je het bij offroad indien het om servo's gaat voor een buggy of een motor voor een truggy. En als het een zeer algemene vraag is, bv ervaringen lipo's, gooi die dan op het accu en laadtechniek forum.

Moeilijk is het niet hoor. Alleen een beetje verder kijken dan je neus lang is.
En moderators mogen ook sanctioneren voor slechte topic titels en ze aanpassen (imo merk ik zeeer weinig actie van de mods op het elektro forum). Elke dag krijg ik minder en minder zin in dit forum. Ik zie een vage thread en dan moet je eerst de startpost lezen (vaak nog gebrekkig nederlands) voor aleer je weet waar het over gaat. Sorry, maar dan is m'n zin in het forum snel over. De topic titel moet al de samenvatting zijn van jouw thread.

Lijkt het maar zo en ligt het nu aan mij of is het zo dat na de opsplitsing het gewoon rustiger lijkt op MBF sectie electro. En dan met name het ''onroad'' gedeelte. Ik heb het idee dat er gewoon minder gepost word dan voor de opslitsing...

Of zou het komen doordat de offroaders zich nu niet meer "bemoeien" met de onroad gedeelte doordat ze meteen naar de offroad sectie klikken..

Maar ik mis toch ook al een tijdje een aantal prominente (lees active) MBF leden. Om bv eentje te noemen; Mikky32, misschien beter bekend als

Laatste bericht: Inschrijving NK Electro geopend 2 april 2010 19:14

Halewijn

Je hebt bij de sectie on-road niet al die rtr en traxxas topics die elke keer worden aangemaakt door beginners. Dat scheelt enorm.

Verder weet ik niet wat je wilt bereiken met de rest van je bericht over mikkey32. Hij heeft 7 december ingelogd als je het helemaal correct wilt beschrijven.

Je hebt bij de sectie on-road niet al die rtr en traxxas topics die elke keer worden aangemaakt door beginners. Dat scheelt enorm.

Verder weet ik niet wat je wilt bereiken met de rest van je bericht over mikkey32. Hij heeft 7 december ingelogd als je het helemaal correct wilt beschrijven.

Ja dat heb ik ook wel gezien, maar zijn laatste actieviteit was veel langer geleden. Mijn insteek van mijn post was dat ik het de laatste tijd wat rustiger vind op het forum bij de electro gedeelte en kwam toen uit dat ik recent een aantal namen miste... En ik heb gewoon Mikkey32 als voorbeeld gebruikt niet meer of minder.
Ik bedoel er mee dat ik de "laatste tijd" gewoon een aantal MBF leden mis die voorheen er actief waren en nu misschien wel inloggen en meelezen maar niet meer posten. Misschien staan deze 2 die los van elkaar, maar ik wilde hier niet een aparte topic van maken.

Halewijn

Laatst bewerkt:
misschien moet daar ook maar een splitsing komen in:

te koop offroad auto.
te koop onroad auto.

te koop onderdelen offroad.
te koop onderdelen onroad.

en dan nartuurlijk in 1/12, 1/18, 1/10, 1/5.

en dan ook nog eens banden onroad en offroad.

;);););););););)

gr Sander.

Ja dat heb ik ook wel gezien, maar zijn laatste actieviteit was veel langer geleden. Mijn insteek van mijn post was dat ik het de laatste tijd wat rustiger vind op het forum Halewijn

Lijstje van redenen:
1. Het regelement van bepaalde klassen zijn nu onder voorbehoud weer voor een jaar bepaald dus is het weer even rustig.
2. Sommige MBF leden zijn het gezeik beu op het forum en laten het forum voor wat het is en gaan gewoon lekker op het circuit trainen met de kennisen/vrienden die ze daar hebben.
3. Ze krijgen andere interesses en verlaten de hobby.

Wellicht dat er meer redenen gevonden kunnen worden?:cool:

Lijstje van redenen:
1. Het regelement van bepaalde klassen zijn nu onder voorbehoud weer voor een jaar bepaald dus is het weer even rustig.
2. Sommige MBF leden zijn het gezeik beu op het forum en laten het forum voor wat het is en gaan gewoon lekker op het circuit trainen met de kennisen/vrienden die ze daar hebben.

Klopt! Vroeger ook een redelijk actieve poster, de laatste maand ongeveer 5 keer gepost ofzo. Wel heel soms rondkijken zoals nu...

Van mij ( topic starter )
mag deze op slot,
er is nu wel alles (en meer) over dit onderwerp gezegd.

Van mij ( topic starter )
mag deze op slot,
er is nu wel alles (en meer) over dit onderwerp gezegd.

Oscar,

Tipje:idea:

In je eerste post moet je op edit drukken en bij meer optie's vindt je

Discussiebeheer
Deze discussie sluiten na het versturen van het bericht

Halewijn

Lijkt het maar zo en ligt het nu aan mij of is het zo dat na de opsplitsing het gewoon rustiger lijkt op MBF sectie electro. En dan met name het ''onroad'' gedeelte. Ik heb het idee dat er gewoon minder gepost word dan voor de opslitsing...

Of zou het komen doordat de offroaders zich nu niet meer "bemoeien" met de onroad gedeelte doordat ze meteen naar de offroad sectie klikken..

Maar ik mis toch ook al een tijdje een aantal prominente (lees active) MBF leden. Om bv eentje te noemen; Mikky32, misschien beter bekend als

Laatste bericht: Inschrijving NK Electro geopend 2 april 2010 19:14

Halewijn

Om eerlijk te zijn wandel ik er minder doorheen. Wat Mikky32 betreft, ik vrees dat die de een tijdje niet mag posten, niets met het MBF maar wat die zelf gedaan heeft.

Lijstje van redenen:

En sommige komen andere fora tegen met een betere organisatie en blijven daar plakken ;)

Er is denk ik wel behoefte voor een nationaal RC racers forum op een wat hoger niveau over techniek en wedstrijden maar jammer genoeg zullen sommige bashers (om ze maar zo te noemen) ook dat forum vinden en vervuilen met minder intelligente topics en vragen.
RCTECH lijkt een forum op hoog niveau maar het is vooral Amerikaans en die hebben veelal nu niet echt een eigen mening/gedachte over zaken en daar maken vele commerciele instanties op die site gretig gebruik van.....

Er is denk ik wel behoefte voor een nationaal RC racers forum op een wat hoger niveau over techniek en wedstrijden maar jammer genoeg zullen sommige bashers (om ze maar zo te noemen) ook dat forum vinden en vervuilen met minder intelligente topics en vragen.
RCTECH lijkt een forum op hoog niveau maar het is vooral Amerikaans en die hebben veelal nu niet echt een eigen mening/gedachte over zaken en daar maken vele commerciele instanties op die site gretig gebruik van.....

Er is al een forum voor de serieuze rijder.

RC tech is een commercieel uithangbord voor bedrijven. Dit kan positief als negatief ervaren worden.

Het is wel handig dat als je een vraag hebt over een product je direct contact hebt met een persoon die of rechtstreeks of zijdelings te maken heeft met het desbetreffende bedrijf. Wel is het zo dat er om de pagina dezelfde vragen komen die ze makkelijk op de website van de fabrikant hadden kunnen vinden :rolleyes:

Een slecht product wordt ook zeer snel afgestraft.

Helemaal mee eens! En eerlijk gezegd lees ik liever RC tech dan MBF. Bij het offroad gedeelte gaat het 9/10 keer over bashen.

Had men dan niet meter de auto secie kunnen opdelen in "racerij: en "Bashen" , ipv on-road en off-road?
De meeste race topic's boeien mij niet. hier in de buurt is geen fatsoenlijke baan om wekelijks te 'trainen'. en om elke week (of elke 2 weken) meer als 100km enkele rit te gaan rijden is ook weer zo wat.
Dan blijft er op bashen na niet veel over. Als hier bijv een goede onroad baan in de buurt was geweest, was ik daar wel aan begonnen. (ja, ik vind dat bashen wel een beetje slecht gepraat word hier. als dat niet de bedoeling was/is, excuses. ;) )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back