Hallo,
Ik heb een ar7200bx gekocht (tweedehands).
Ik heb de stappen in de handleiding en van online fora/video's gevolgd, maar ik krijg deze niet gebonden aan mijn dx6i.
ik was begonnen met de standaard opbouw; Mijn test lipo, mijn test ubec, een dsmx sat en de ar7200bx.
Bind plug in het bind/dat kanaal, ubec in het throttle kanaal voor power.
Binden via de stappen in de manual wilt niet lukken. De sat en de ar7200bx beginnen beiden met snel knipperen van de ingebouwde led. Vervolgens trek ik de trainer switch naar mij toe en zet ik de zender aan. Bind verschijnt op de zender.
De sat led gaat na een tijdje uit, wat duidt op een bind. De ar7200bx blijft knipperen.
Vervolgens het volgende geprobeerd;
- de lipo vervangen door een vlieg lipo
- de sat verwijderd
- de ubec door de bec van een talon 35 esc vervangen
- andere plaatsen in huis (meerdere kamers, zelfs de badkamer)
- zender dichtbij de ar7200bx
- zender ver weg van de ar7200bx
- zender tegen de ar7200bx gehouden
Ik krijg hoe dan ook geen bind voor elkaar. Wat me wel op valt is dat de ar7200bx wel reageert op mijn zender. Als je via de pin aansluitingen in de behuizing naar binnen kijkt dan zie je dat er intern ook 1 led brandt. Zodra ik de bind procedure op mijn zender start met de trainer switch, dan zie ik dat de led een aantal keer langzamer knippert en vervolgens uit gaat. Dat lijkt verdacht veel op hoe een sat reageert tijdens binden. De h led blijft echter gewoon knipperen en de ar7200bx start niet door.
Hebben jullie enig idee wat hier aan de hand is?
Aanvullende info;
- dsmx dx6i
- dsmx sat
Heel erg bedankt voor jullie reacties,
Robert
Ik heb een ar7200bx gekocht (tweedehands).
Ik heb de stappen in de handleiding en van online fora/video's gevolgd, maar ik krijg deze niet gebonden aan mijn dx6i.
ik was begonnen met de standaard opbouw; Mijn test lipo, mijn test ubec, een dsmx sat en de ar7200bx.
Bind plug in het bind/dat kanaal, ubec in het throttle kanaal voor power.
Binden via de stappen in de manual wilt niet lukken. De sat en de ar7200bx beginnen beiden met snel knipperen van de ingebouwde led. Vervolgens trek ik de trainer switch naar mij toe en zet ik de zender aan. Bind verschijnt op de zender.
De sat led gaat na een tijdje uit, wat duidt op een bind. De ar7200bx blijft knipperen.
Vervolgens het volgende geprobeerd;
- de lipo vervangen door een vlieg lipo
- de sat verwijderd
- de ubec door de bec van een talon 35 esc vervangen
- andere plaatsen in huis (meerdere kamers, zelfs de badkamer)
- zender dichtbij de ar7200bx
- zender ver weg van de ar7200bx
- zender tegen de ar7200bx gehouden
Ik krijg hoe dan ook geen bind voor elkaar. Wat me wel op valt is dat de ar7200bx wel reageert op mijn zender. Als je via de pin aansluitingen in de behuizing naar binnen kijkt dan zie je dat er intern ook 1 led brandt. Zodra ik de bind procedure op mijn zender start met de trainer switch, dan zie ik dat de led een aantal keer langzamer knippert en vervolgens uit gaat. Dat lijkt verdacht veel op hoe een sat reageert tijdens binden. De h led blijft echter gewoon knipperen en de ar7200bx start niet door.
Hebben jullie enig idee wat hier aan de hand is?
Aanvullende info;
- dsmx dx6i
- dsmx sat
Heel erg bedankt voor jullie reacties,
Robert