Ar7200bx dx6i binden wilt maar niet lukken

Discussie in 'Flybarless' gestart door foekie, 7 jan 2015.

  1. floriske.nl

    floriske.nl

    Lid geworden:
    12 feb 2014
    Berichten:
    1.426
    Locatie:
    Oirschot
    Let wel op dat je een paypal dispuut binnen 40 dagen na de betaling moet openen. En als je de betaling als "vrienden" gedaan hebt gaat deze regeling sowieso niet op.

    Ik zou eens naar de dichtstbijzijnde vliegclub gaan. Daar zijn altijd wel mensen die met Spektrum vliegen. Dan kan je evt. eea uitproberen en/of uitsluiten.
     
  2. foekie

    foekie

    Lid geworden:
    16 aug 2014
    Berichten:
    19
    Locatie:
    Zuid-Limburg
    Als je via de site van spektrum contact op wilt nemen, dan wordt je doorverwezen naar horizon hobby. Bovendien is het geen beastx probleem, maar een spektrum probleem. Ik kan mijn zender niet binden met de intgebouwde spektrum ontvanger.

    Sam is vrij ver weg qua afstand. De winkel zit in Den Haag. Ik kan het product natuurlijk wel even opsturen.

    Hier ben ik mij van bewust. De aankoop verliep via paypal na het winnen van een bieding op ebay. Dat is dus geen persoonlijke aankoop, maar een product aankoop.

    Ik heb hulp gevraagd aan wat heli vliegers hier uit de buurt. Ik hoop dat zij mij kunnen helpen :)
     
  3. Heli-Uwe

    Heli-Uwe Forum veteraan

    Lid geworden:
    9 apr 2012
    Berichten:
    9.940
    Locatie:
    Leidschendam Zuid-Holland
    citaat:

    Ik heb hulp gevraagd aan wat heli vliegers hier uit de buurt. Ik hoop dat zij mij kunnen helpen

    goede idee, gr. Uwe
     
  4. Martin49

    Martin49

    Lid geworden:
    19 okt 2008
    Berichten:
    1.186
    Locatie:
    Zoetermeer
    Zet de ze der eens een meter of 4 bij de ontvanger vandaan, en probeer dan te binden
    Groet
    Martin
     
  5. foekie

    foekie

    Lid geworden:
    16 aug 2014
    Berichten:
    19
    Locatie:
    Zuid-Limburg
    Dit heb ik al geprobeerd. Meerdere afstanden en meerdere ruimtes.
    Enige wat ik nog zou kunnen proberen is buiten het huis, dit zal ik morgen doen als het niet regent.
     
  6. Heli-Uwe

    Heli-Uwe Forum veteraan

    Lid geworden:
    9 apr 2012
    Berichten:
    9.940
    Locatie:
    Leidschendam Zuid-Holland
    idd heeft hij dat al gedaan Martin, en dat is ook niet het probleem,
    ik denk, dat het goede onderdeel gewoon niet of niet goed werkt !

    Groet,
    Uwe
     
  7. foekie

    foekie

    Lid geworden:
    16 aug 2014
    Berichten:
    19
    Locatie:
    Zuid-Limburg
    Ik ben vanmiddag bij iemand met een dx8 geweest en we hebben toen van alles geprobeerd. Het gedrag van de module is gewoon vreemd en diegene had er ook geen verklaring voor. Ik denk dat we moeten concluderen dat de module overleden is. Ik heb de verkoper een bericht gestuurd om het hopelijk onder elkaar netjes op te lossen.
     
  8. Heli-Uwe

    Heli-Uwe Forum veteraan

    Lid geworden:
    9 apr 2012
    Berichten:
    9.940
    Locatie:
    Leidschendam Zuid-Holland
    het was helaas mijn vermoede ook,
    suc6 dat je het goed kan oplossen

    Groet
    Uwe
     
  9. foekie

    foekie

    Lid geworden:
    16 aug 2014
    Berichten:
    19
    Locatie:
    Zuid-Limburg
    Het vreemde blijft wel dat de beastx ook via usb te programmeren is. Alleen bij het binden gaat schijnbaar iets fout of de beastx krijgt geen input data van de spektrum. In ieder geval kan de beastx niet door starten.



    Ik heb in ieder geval mijn best gedaan en jullie ook. Ontzettend bedankt allemaal!
     
  10. Nevermore

    Nevermore

    Lid geworden:
    8 aug 2013
    Berichten:
    1.283
    Locatie:
    Betekom - Belgiƫ
    BeastX is 1 zaak, de Spektrum ontvanger een andere.
    Kan best dat de ontvanger stuk is en je toch nog de BeastX kan programmeren.

    Lijkt mij dat de ontvanger eens is kortgesloten of een te hoog voltage kreeg.

    Moet de verkoper maar oplossen. En idd, anders een case openen bij PayPal.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 dec 2015

Deel Deze Pagina