Arduspyder

Kan nog niet uit ervaring spreken maar hoewel er met de hardware van de Ardu niks mis is zijn zij pas net begonnen met de software ontwikkelingen tegen de jaren ervaring en ontwikkeling die in de MK zit verwerkt en dat haal je niet zo maar even in, neem bv de kamera mount control bij de Ardu kan je hem aan zetten maar verder ook niks als een servo de verkeerde kant opgaat wordt het al een probleem om deze om te draaien als je niet een beetje kennis hebt van programmeren, bij MK kan je werkelijk alles aan de mount in stellen wat je maar wil, ook de I2C brushless regelaars zijn niet te evenaren met een normale ESC wat zich terug vertaald in een stabieler/strakker vliegend platform, als je een Jeti zend (ik wil eerdaags over op de DC-16 als deze uit komt) systeem gebruikt heb je nog eens een hoop info tot je beschikking via telemetrie, er zijn vast nog een hoop meer voordelen maar dat kan denk ik beter door iemand die al MK gebruikt ingevuld worden.

Dat interesseert me nu net.
In welke opzichten is de MK echt superieur t.o.v. de Arducopter?

Thanks, evessen en Remy.

Maar even voor de duidelijkheid, ik heb alleen de beelden uit de lucht gerealiseerd in opdracht van een regisseur via mijn buurman, de montage is dus door de regisseur gedaan in dit geval.

Ik meen dat de grond beelden met een Nex 5 zijn genomen maar ben daar niet zeker van omdat ik daar ook niet bij was.

ps, er stond die middag een dikke windkracht 4 wat het soms best wel spannend maakte.

Gr,

Mario

Mario, welke props gebruik jij nu op de spyder?

Die van RCTimer zijn niet echt goed te noemen: heel slap en de CW props zijn helemaal uit balans. Daarenboven zouden ze een slecht rendement hebben.

Gewoon ff kijken bij de 22L van Keda in de motoren database,weet het zo even niet uit mijn hoofd.

Mario, welke props gebruik jij nu op de spyder?

Die van RCTimer zijn niet echt goed te noemen: heel slap en de CW props zijn helemaal uit balans. Daarenboven zouden ze een slecht rendement hebben.

Nog 5 te gaan en dan kunnen we gaan draaien, wel raar dat ik in dit topic meer aanmeldingen heb als op mijn email adres, dus even voor de duidelijkheid!! alleen aanmeldingen via email doen mee.

€100,00 voor een uniek full carbon hexa frame, lijkt mij een now-brainer als ik zo eens om mij heen kijk ;)

ook intresse maar is dit de alu frame die je een paar pagina's terug hebt want ik lees hier over carbon ?

Het frame + lipo houders zijn van carbon, de armen zijn van alu maar dien je zelf voor te zorgen.

Bij serieuze interesse graag via email aanmelden.

Gr,

Mario

Update van de stand van zaken,

We hebben tot nu toe 4 serieuze gegadigden voor het spyder frame (zal de recessie wel zijn) en zo als ik al eerder aangaf is het voor deze prijs voor ons pas interessant vanaf zo'n 10 frame's.

Hoewel wij het erg spijtig vinden voor de gene die een frame besteld hebben zien wij ons toch genoodzaakt om deze aanbieding in te trekken.

Gr,

Pieter Jan / Mario

Ai, dat is spijtig...
En dat terwijl er in dit topic toch best een hoop gegadigden waren.
Had er graag 1 mogen ontvangen, dan maar een andere oplossing zoeken.

Evt. tegen een goed bod wil ik vanwege de ontwikkeling van een nieuw frame mijn huidige frame compleet op een brain na wel verkopen.

Gr,

Mario

Back