Arduspyder

Ik ga me er nog eens goed in verdiepen Menno.

Momenteel even druk met een onderstel en kamera mount, morgen een officiële (no cure no pay) reclame video shoot maken op een golfbaan, wordt lachen :rolleyes:

Gr,

Mario

Mooie mount, het wordt al een best apparaat zo ;-)
De rol klopt al aardig, de pitch over corrigeert nog wat zo te zien.
Was er bij mijn zelf gefrabiceerde camera mount ook wel even mee bezig geweest tot die naar mijn zin was.

Vanavond even wat beelden geschoten buiten, maar de mount/stabilisatie is ruk!!
Later de mount vast gezet en dat ging een stuk beter, meer rust in het beeld.

Moooi! Complimenten hoor! (hoop natuurlijk dat die van mij ook zo gaat vliegen)
Hij vliegt op het oog erg stabiel. Zou mooi zijn als de gopro nog net even iets stabieler beeld zou geven, al ziet het er al erg goed uit op HD. Heb je nog opties voor (beeld)stabilisatie?

Thanks Geert :)

Stabilisatie doet momenteel meer kwaad dan goed, maar met alle know-how die ik met dit project vergaard heb begint er weer een totaal nieuw idee te groeien om weer een stap dichter bij perfectie te komen :rolleyes:

Gr,

Mario

Prachtig project Mario!
Een camera(mount) stabiel krijgen is weer een totaal andere (top)sport, maar iets zegt me dat je het perfect zal krijgen.

Goede regelaars zijn de Plush regelaars (60 en 80 amps), welke 400Hz aankunnen en daardoor zéér snel zijn. Als motoren zou ik persoonlijk kijken naar Plettenberg (Orbit 10) of kontronik (Kora 10). Echter je komt niet uit met 6S, 4S is maximaal wat je kan gaan, en ze zijn een tikje zwaar. Maar vooral de balans van de Plettenberg motoren maken dat allemaal goed ;) .
Nog lastiger is de juiste prop vinden, die het vermogen aankan zonder te vervormen (trilling). De Slowflyprops kan je i.i.g. uit het hoofd zetten, of je moet voor de exotisch geprijsde koolstofprops gaan. Goede alternatieven zijn de Graupner E(lectro) props, en de APC E(lectro) props.

Succes,
vriendelijke groeten,
Aldert

Aldert,

Dat zijn wel weer erg dure jongens :rolleyes:

Deze lijken mijn trouwens wel mooie motoren, net geen 400W maar komt in de buurt.

Avroto 2814-11S

Does anyone know anything about the new Avroto 2814 770KV motors at MontoRC? - RC Groups

Gr,

Mario

He Mario,

Ben benieuwd waar je op zit te broeden :), Avroto zijn mooi maar mijn persoonlijke favoriet, scorpion heeft ook een aardige.
Scorpion SII-3008-1090KV, 370W continue, 95 gram wel 4s.
In Engeland (waar ik alle scorpion koop) gunstig geprijsd op 37,50 (pound)

Grt Menno

ps... ik heb de acro mode vliegbaar gekregen, zit standaard een 8 multiplier in de code, verlaagd naar 2 en wow.... vliegbaar !!!!!
Te vinden in attitude.pde, rate sectie
(long)g.rc_1.control_in * 2) - rate) was (long)g.rc_1.control_in * 8) - rate)

Laatst bewerkt:
Heb net 6 van deze jongens besteld :D

AvrotoMRH.gif

AvrotoSIMG_1828.jpg

Avroto281411SMRH.gif

Back