ARF mini-DLG voor 36 Dollar

ik heb daniel net een mail geschreven om en hem om een prijs gevraagt en hoe lang de levertijden zijn, zodra een antwoort terug is zal ik jullie
informeeren.

CU Henk

Heb al antwoort van daniel gekregen namelijk

Hallo Henk,

der Nemo wird ab Mitte Oktober lieferbar sein.

Erst dann kann ich Bestellungen entgegen nehmen.

Wenn Du magst, lege ich Deine Mail entsprechend weg und melde mich wenn´s soweit ist.

Viele Grüße

Daniel

Zodra ik van Daniel een mail krijg dat de Nemo leverbaar schrijf ik het hier en dan kunnen we kijken hoeveel en wat voor een prijs met daniel te maken is.

CU henk

ben ook nog aant wachten op angel,het geld hebben ze al lang dat wij moeten wachten is niet erg is ook laatste keer dat ik zo bestel

mhh, is dus wel interesse voor een micro-DLG.

Wat willen de meeste hier? Bouwkit met rompje, vleugels en staartdelen? een ARF? Of iets er tussenin?
En wat hebben jullie er voor over?
Ben nu nog bezig om mijn techniek wat bij te schaven, maar ik zit er over te denken om misschien wat kitjes te gaan bouwen :).

Interesse?

Eric van Dijken zei:
En dan?

Zet mij maar op de lijst voor 3 stuks, kan ik mijn zoon ook eens leren vliegen :)

Eric,

3 Nemo's ??? Ik zou eerst de prijs maar eens afwachten. Deze kon wel eens erg hoog uitvallen. Misschien is NeMo ook wel de afkorting voor de prijs Nee Mooi :D

Jazeker!

Bouwkit/ARF/anders maakt me niet zo veel uit.

Punt is dat het een bewezen goed vliegend model moet zijn, waarvan oa. de instelhoek en het zwaartepunt beschreven zijn. Dus dat als de diverse instellingen gevolgd zijn je er zeker van bent dat je een uitstekend vliegend model hebt.

Ik heb dat bij mijn ARF Fling (Great PLanes) ervaren en dat is erg prettig: bouwen, naar het veld en vliegen maar!

Dat ge-experimenteer met mijn OFA vind ik (nog) niet zo leuk. Ik wil allereerst vliegen en daarna pas bouwen.

Wat heb ik er voor over? € 60,- (ik zeg maar wat, mag ook meer zijn) voor een soort Apogee die tegen een stootje kan.

Je moet wel concurreren met de OFA die toch ook betrekkelijk eenvoudig te bouwen lijkt en een stuk goedkoper is. Dat bouwen gaat ook best snel, die vleugel heb je zo gemaakt. Het gaat om de precieze instelhoek, de juiste balans, roeraansturing die gewoon werkt en niet iedere keer bijgesteld moet worden, dat soort dingen.

Groeten, Leon

mmh, idd.

maar wel "just out of the mould", dus alleen de onderdelen los. niks aan bewerkt.

Z.Zt. kostet die Version „just out of the mould” … nichts dran gemacht, Flügel, Rumpf, gelasertes Balsaleitwerk, und allen Kleinteilen, die Du so brauchst 119€
.

Back