Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Deze namiddag zat ik in het boek 'Centurion Tanks Of The IDF' te lezen en daarin wordt beschreven dat de IDF Centurions soms ook wel van een klein zoeklicht voorzien waren.
Dit bracht me op het idee om dan ook maar mijn Shoshana met zo'n licht uit te rusten.
Kijken jullie zelf maar:
Dit stukje messing zal m'n zoeklichtje worden. Laat de draaibank maar haar werk doen...
De werken schoten goed op en in no time had ik m'n lichtje klaar.
Een scharnierend voetje zorgt er voor dat het licht op en neer kan bewegen. Dit kan voor de bemanning wel eens best handig zijn.
Daar de centurion in een no-combat positie wordt uitgevoerd besloot ik om het zoeklicht ook met een kaki hoes af te schermen. Net zoals haar grote IR zoeklicht dus.
Vandaag is de bewapening van de Sho't Kal toegenomen en dit door toevoeging van een Browning .30 cal machinegeweer. Het wapen is een volledig metalen uitvoering en de kogels zijn messing.
Samen met de .50 cal 'Ma Deuce' zal deze .30 cal er voor zorgen dat de vijandelijke infanterie het niet al te gemakkelijk zal krijgen.
Inderdaad, mooi gedaan maar Droop is een echte vakman hè....ben alleen benieuwd hoe het verder gaat, bij de Erika kwam er in deze fase nog een Nl fiets bij, komt hier nu een Egyptische scooter bij? Ja je weet het niet
Dit zijn zelfklevende, doorzichtige kunststof dopjes die je onderaan een voorwerp kan kleven om zodoende de ondergrond te beschermen.
Als je nu aan de onderkant gewenste de kleuren aanbrengt dan verkrijg je het resultaat welke je nu op de centurion kan zien.