Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mooi! Ben erg nieuwsgierig naar het eindresultaat.
En hoe ging het foliën rondom de siliconescharnieren?
Groet,
Jacob Bos
En hoe ging het foliën rondom de siliconescharnieren?
Groet,
Jacob Bos
zie #436
OK, ik begrijp dat je aan de achterrand begint en naar voren werkt, dan kun je inderdaad strak langs het randje folien. Maar niet te heet denk ik toch, anders trekt de folie zich vrij snel terug. Meest nieuwsgierig ben ik nog naar waar de folie 'het hoekje om moet', dus waar je met je folie-ijzer tussen klep en vleugel moet gaan werken. Wil je die ervaring delen?
Groet,
Jacob Bos
Volgens mij is dit dé lijm die je moet gebruiken, daarna netjes de randen aftapen en afspuiten. Komt het helemaal strak er uit te zien. Daar heb ik dan wel weer ervaring mee!
Groet,
Jacob Bos
Ik heb nog nooit een cockpitkap gelijmd, doe het altijd met dubbelzijdig plakband. Langs de buitenkant op het frame plakken (enkel op wat het "lijmvlak" moet worden, de rest naar buiten laten overlappen), met een scherp mesje de uitstekende rand wegsnijden en je kap er op pielen.
Als je daarna het randje van buiten spuit kun je nooit zien dat er dubbelzijdig tape achter zit. Dubbelzijdig tape vult ook goed trouwens. En het is demontabel als je de kap wilt vervangen.
Bedankt voor de tipMaar ik denk / ben bang dat ik iets moet hebben wat ook "licht" vult
Silicone is ook al genoemd. Op het duitse forum zie ik voor dit werk nogal eens Belizel voorbij komen. Heeft iemand daar ervaring mee ?
Ik zou plakken!
Dirk.
Even aan Plotterwelt vragen ?![]()
Die tape voor ondervloeren is erg dun en niet zo sterk. Dat moet het meer hebben van het oppervlak denk ik. Ik gebruik hele gewone dubbelzijdige tape van de Gamma, zo'n wit rolletje.