Ulf Reichmann gebruikt deze servo in zijn SDZ 59:
Fahrwerk 1x HS 5985 auf 180° programmiert
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ulf Reichmann gebruikt deze servo in zijn SDZ 59:
Je hebt ook zo een Plotterwelt CG Balance , zie ik...
Als het allemaal echt uit de wind moet zitten... Ik zou me zelfs een systeempje kunnen voorstellen waarbij je door een magneetje op een bepaalde plek tegen de romp te houden de kap ontgrendelt...Waarop niet gewoon een pen die je vanonder de vleugelaanvorming op de romp moet met de hand bedienen?
Arno hij ziet er nu al prachtig uit zo.
Toch een vraagje: de cockpitkap sluiten middels een servo?
Als je ontvangeraccu een keer leeg is, of je ontvanger defect, moet je de boel dus openbreken ....
Waarop niet gewoon een pen die je vanonder de vleugelaanvorming op de romp moet met de hand bedienen?
Als het allemaal echt uit de wind moet zitten... Ik zou me zelfs een systeempje kunnen voorstellen waarbij je door een magneetje op een bepaalde plek tegen de romp te houden de kap ontgrendelt...
Nog een klein duitje in het cockpit sluitings zakje met een Multiplex vleugelbevestigingsdingetje (ben de naam ff kwijt) lukt het ook om onzichtbaar een degelijke sluiting te creëren.
Neem je die thermische lans ook altijd mee naar het vliegveld?Ik heb jouw niet verteld wat ik vroeger voor de kost deed![]()
Maar mocht het servo systeempje niet werken om wat voor reden dan ook, ligt er een "life-line" in de romp.
Een vleugelhelft afpakken, dat lijntje eruit grabbelen en klaar![]()
Dat schreef Arno al:
Hij is prachtig. En gelukkig groot genoeg
Vorige week heb ik er ook al een keer zitten piekeren en toen snapte ik het, maar nu niet meer.
Ik ben gewend om accu's altijd te ontkoppelen na het vliegen (niet op een vliegdag maar thuis). Maar dan gaat jouw kap niet meer open. Hoe doe jij dat dan? Laat je de accu altijd aangesloten?
Hoe een vleugelhelft wegnemen zonder de cockpit te openen om aan de vleugelvergrendeling te komen ?![]()