DirkSchipper
Forum veteraan
Ja!
Maar veel werk en achteraf niet meer te realiseren.
dirk.
Maar veel werk en achteraf niet meer te realiseren.
dirk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Gek hè, dat dat werkt: ongeveer 1 graad tipverdraaiing inbouwen.Maar het draaien in een bel ging deze keer echt stukken makkelijker met de flaps down. De wijziging die ik aangebracht had in de standen was een wat groter verloop in de flapuitslag vanuit het midden naar de tip toe. Iets van ca. -4 mm in het midden naar ca. 0 mm aan de tip.
En in die twee dagen dat je dan wel thuis bent kun je het ook niet maken om alleen maar met vliegen bezig te zijn. Een uurtje of wat gaan vliegen is prima; geeft een lekkere frisse neus, maar uren op je hobbykamer is dan weer wat anders.....
Het lijkt mij inderdaad geen echt goed plan.
omdat dit zo'n leuk topic was om te volgen vroeg ik me af of je prachtige ASH-31 nog steeds in winterslaap is. Hou je ons op de hoogte ?
Bedankt, Bert
Ik zou toch maar eens doorwerken...
De open dag in Boxmeer is al over 2 maandjes...
Grt, Louis
Donderdagavond! Moet je vrouw even de laders aanzetten ....nu alleen nog vliegbaar weer![]()
Donderdagavond! Moet je vrouw even de laders aanzetten ....
Succes!!!
Dirk.
Normaal gezien gaat bij ons vandaag ook de eerste van de 4 ASH -en in de lucht...
Ben benieuwd![]()
tussen al die Duitsers![]()
Ahum, 572,3 ... voet zullen we maar zeggen. Heb je nog een portretfoto van die piloot in die Airbus gemaakt dan ... ;-)
Mooi dat ie weer lekker vliegt.
Dirk