Als het goed is zit er nog een naamplaatje van Roke in, net onder de vleugels(in de romp).
Als je de site bezoekt zie je dat alle details overéénkomen, dus idd een toestel van Roke.
Model heeft hier zeker 7 jaar werkeloos gelegen en daarna ook niet meer gevlogen.
Bij BIGGS hield de vorige eigenaar ervan om zo hoog mogelijk door te slepen, toestel is door zijn brede vleugel dan ook goed te zien in tegenstelling tot de modernere zwevers met slanke koorde.
De stoorkleppen hadden toen geen afdekstripje wat een prachtig fluiten gaf als het toestel over kwam, net een echte! Inmiddels zul je deze wel mooi afgewerkt hebben, scheelt ook veel weerstand.
Voor de rest geen crashes oid met dit toestel gezien, dus wees niet bang.
Ben benieuwd hoeveel vermogen ie gebruikt van de sleepkist, want bij elektroslepen denk ik meer aan balsa rompen en ribben vleugels om alles zo licht mogelijk te houden (Flair K8, Cirrus, Minimoa, LSpatz, etc).
Overigens zie je aan de google links dat alle K18's het streefgewicht niet halen, genoeg info verder over te vinden denk ik zo.
Mvg,
Jan.
Als je de site bezoekt zie je dat alle details overéénkomen, dus idd een toestel van Roke.
Model heeft hier zeker 7 jaar werkeloos gelegen en daarna ook niet meer gevlogen.
Bij BIGGS hield de vorige eigenaar ervan om zo hoog mogelijk door te slepen, toestel is door zijn brede vleugel dan ook goed te zien in tegenstelling tot de modernere zwevers met slanke koorde.
De stoorkleppen hadden toen geen afdekstripje wat een prachtig fluiten gaf als het toestel over kwam, net een echte! Inmiddels zul je deze wel mooi afgewerkt hebben, scheelt ook veel weerstand.
Voor de rest geen crashes oid met dit toestel gezien, dus wees niet bang.
Ben benieuwd hoeveel vermogen ie gebruikt van de sleepkist, want bij elektroslepen denk ik meer aan balsa rompen en ribben vleugels om alles zo licht mogelijk te houden (Flair K8, Cirrus, Minimoa, LSpatz, etc).
Overigens zie je aan de google links dat alle K18's het streefgewicht niet halen, genoeg info verder over te vinden denk ik zo.
Mvg,
Jan.