assault 450 DFC

1 van je kanalen is gereversed. Waarschijnlijk elevator. Als de voorste 2 servo's de beweging goed doen, en de achterste continu niet, weet je wat je moet doen...

En speling moet altid weg. Anders heb je in no time nog een crash.
Het moet wel goed vliegen.. Een dweil is immers ook niet gemaakt om te vliegen (iig , ik zie er weinig gaan), als de heli zo vliegt is dat niet best.

Welke servo waar in de gyro moest ;) nu nog de speling weg krijgen... en ik heb hem binnen getest op de vloer en als ik hem start spint hij eerst 2 rondjes en dan blijft de tail pas stil staan... is dit normaal?

nou nogmaals dan:

Net boven je bovenste lager waar je main as door heen loopt zit waarschijnlijk een ring met een klein inbus of torx boutje erin. Deze draai je los, trekt de as aan de kop naar boven en schuift die ring naar onder. En zet m weer vast.

Let erop dat op de as waar de ring zit een soort vlakke inkeping zit waar de schroef tegenaan hoort te komen zodat je de ring als t ware blokkeerd op de as.

gezien de foto die jij plaatste laatst is dat 't enige wat ie nodig heeft die 2 mm.
Zou 't toch proberen, want meestal is dat 't euvel.

En anders is er iets mis met je main tandwiel.

ik begrijp je even niet, ..waarom zou de ring niet lager kunnen ?

ring los, as aan de kop naar boven trekken, ring naar beneden en weer vast draaien en zorgen dat de schroef in de inkeping valt van de as.

als de ring niet lager kan vanwege de inkeping op de as,
Dan moet 't bij je main gear liggen.

Zou kunnen zijn dat het gat in de as waar de bout van je main gear doorgaat zodanig is uitgelubberd dat er speling ontstaat.

dus dat moet je ook even bekijken.

Ik begrijp het niet...? De main gear kan maar op 1 manier op de hoofdas gevezen worden toch...
De ring kan nog veel omhoog maar niet omlaag... (+- 1mm te weinig)

Zit je main-as niet onderste boven?
De uitsparing in de as waardoor de ring niet lager kan zit meestal niet in het midden.
Nu is de onderste kant misschien langer dan de bovenkant (scheelt niet veel maar toch een paar mm)
Als je hem omdraait past het misschien wel goed!

Maar de main as en swashplate enzo zijn nooit uit elkaar geweest dus was voor de crash net hetzelfde...
Ik weet echt niet wat ik moet doen... ik heb ondertussen de maingear en hoofd as er al 20 keer weer af gehaalt en weer opgezet... elke keer 1mm speling

Back