Assistent wedstrijdleider gezocht

PH_AJH

In Memoriam
Forum veteraan
De afgelopen twee wedstrijden heeft mijn zoon mij geholpen maar aanstaand weekend kan hij er niet bij zijn, en dat zal zeker vaker het geval zijn.

Graag zou ik in contact komen met mensen die het leuk vinden om te helpen. De ervaring leert dat je dat niet moet combineren met vliegen. In mijn eentje is het niet goed te doen; ik kom dan gewoon handen en ogen tekort.

Waar gaat het om?
- Opbouwen en afbreken van de tijdwaarneming en geluidsinstallatie
- Innen van het inschrijfgeld, uitdelen scoreboekjes en uitgifte van loggers
- Oproepen deelnemers, uitvoeren startprocedure, innemen scorebriefjes
- invoeren scorebriefjes op de laptop
- hand- en spandiensten gedurende de wedstrijddag

Als assistent die je dit natuurlijk niet in je eentje, we werken hierin samen en verdelen de taken.
Het liefst zou ik iemand vinden die het vaker wil doen zodat we allebei in staat zijn de wedstrijden goed te laten verlopen. Je hoeft geen wedstrijdervaring te hebben

Heb je belangstelling, stuur me dan even een mailtje of PB'tje.

Gezocht: assistent wedstrijdleider.

De laatste twee wedstrijden van het jaar hebben we hulp gehad van Barbara bij het inschrijven, uitgeven van scorebriefjes, bedienen van de klok en het geluid en het invoeren van de scores. Dat werkte wat mij betreft héél erg prettig en eigenlijk wil ik volgend jaar niet meer anders.
Helaas is Barbara volgend jaar niet beschikbaar dus ik ben op zoek naar iemand die wil helpen. Het gaat dan om 5 zaterdagen of zondagen. Lijkt het je leuk, of weet je iemand die dat zou willen? Laat het me weten op F5J.competitie(at)hotmail.com.

Met grote vreugde kan ik u mededelen dan we volgend jaar op het secretariaat mogen rekenen op de steun van ......

Terence!

En daar ben ik onwijs blij mee. We gaan d'r wat moois van maken.

Dat is mooi Arjan en natuurlijk bedankt Terence.
Maar dat houdt in dat je niet meer mee vliegt Terence!

Maar wel gezellig dat je er bij bent natuurlijk!

Dat is mooi Arjan en natuurlijk bedankt Terence.
Maar dat houdt in dat je niet meer mee vliegt Terence!

Maar wel gezellig dat je er bij bent natuurlijk!

Dat klopt Martijn.

Ik heb eigenlijk (te)veel op de plank liggen, en dan heb ik naast het bouwen en lekker ontspannen vliegen, niet veel tijd meer over om te oefenen.
Om beter F5J te gaan vliegen moet ik veel oefenen en dat gaat er bij in schieten.
Daarnaast lijkt het me leuk om volgend Arjan te helpen met het groeiend aantal deelnemers, en dit van de zijlijn te aanschouwen.

Sorry Jacob, het was leuk als coach /maatje:(

Ik heb er in ieder geval zin in.

Terence

Terence,

ik heb even moeten nadenken over een reactie... Gaaf dat je dit wilt doen, maar tegelijkertijd heb ik gezien hoeveel lol je in het vliegen hebt .. Ik kom er niet uit of ik het leuk of jammer vind... :confused:

Voor Arjan ben ik blij dat hij hulp heeft :thumbsup:

Op naar 2015! ( fast forward wat mij aangaat )

Terence,

ik heb even moeten nadenken over een reactie... Gaaf dat je dit wilt doen, maar tegelijkertijd heb ik gezien hoeveel lol je in het vliegen hebt .. Ik kom er niet uit of ik het leuk of jammer vind... :confused:

Voor Arjan ben ik blij dat hij hulp heeft :thumbsup:

Op naar 2015! ( fast forward wat mij aangaat )

Ik heb er lang genoeg over nagedacht in ieder geval.
En zal het vliegen ook vast missen maar de gezelligheid en ontspanning wordt er niet minder om volgens mij, en dat vindt ik ook erg leuk en belangrijk.

Terence

Back