PH_AJH
Forum veteraan
De afgelopen twee wedstrijden heeft mijn zoon mij geholpen maar aanstaand weekend kan hij er niet bij zijn, en dat zal zeker vaker het geval zijn.
Graag zou ik in contact komen met mensen die het leuk vinden om te helpen. De ervaring leert dat je dat niet moet combineren met vliegen. In mijn eentje is het niet goed te doen; ik kom dan gewoon handen en ogen tekort.
Waar gaat het om?
- Opbouwen en afbreken van de tijdwaarneming en geluidsinstallatie
- Innen van het inschrijfgeld, uitdelen scoreboekjes en uitgifte van loggers
- Oproepen deelnemers, uitvoeren startprocedure, innemen scorebriefjes
- invoeren scorebriefjes op de laptop
- hand- en spandiensten gedurende de wedstrijddag
Als assistent die je dit natuurlijk niet in je eentje, we werken hierin samen en verdelen de taken.
Het liefst zou ik iemand vinden die het vaker wil doen zodat we allebei in staat zijn de wedstrijden goed te laten verlopen. Je hoeft geen wedstrijdervaring te hebben
Heb je belangstelling, stuur me dan even een mailtje of PB'tje.
Graag zou ik in contact komen met mensen die het leuk vinden om te helpen. De ervaring leert dat je dat niet moet combineren met vliegen. In mijn eentje is het niet goed te doen; ik kom dan gewoon handen en ogen tekort.
Waar gaat het om?
- Opbouwen en afbreken van de tijdwaarneming en geluidsinstallatie
- Innen van het inschrijfgeld, uitdelen scoreboekjes en uitgifte van loggers
- Oproepen deelnemers, uitvoeren startprocedure, innemen scorebriefjes
- invoeren scorebriefjes op de laptop
- hand- en spandiensten gedurende de wedstrijddag
Als assistent die je dit natuurlijk niet in je eentje, we werken hierin samen en verdelen de taken.
Het liefst zou ik iemand vinden die het vaker wil doen zodat we allebei in staat zijn de wedstrijden goed te laten verlopen. Je hoeft geen wedstrijdervaring te hebben
Heb je belangstelling, stuur me dan even een mailtje of PB'tje.