Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
okee, wat ga je er dan inleggen? ook BL neem ik aan?
spullen voor de losi zijn vandaag binnen gekomen, dus weer lekker lopen knutselen daarstraks.
nu alleen nog even wachten op de slash onderdelen waar ook de nieuwe motor voor de losi inzit 6000kv de vervanger van de 5700 die naar de slash is gegaan.
Beide auto's zijn brushless ready, dus voor eventuele aanpassingen voor motor en regelaar hoef je je geen zorgen te maken!
maar wat zegde gij nu toch allemaal !
eerst zeg je dat ze brushed zijn en dan zeg je dat je de motor en regelaar niet moet aanpassen voor brushless ?? HUNK ?
Je bedoelt waarschijnlijk dat je de wagen niet moet aanpassen als je er een Brushless regelaar/motor in steekt.
Heb vandaag een testje gereden met de sc10, en het maakt mijns inziens niet zo veel uit welke van de 2 je kiest. Ze hebben beide evenveel pit. Beide hebben veel gemeen, maar ook een paar tegenstellingen, waarbij hier de belangrijkste:
De slash is, als het om het sturen gaat, wat milder. De sc10 is zeer direct, maar dat komt, zoals ik heb gelezen op meerdere fora door de sterkere servo die op de sc10 zit.
COG zegt echt niet alles hoor...maar, de wegligging van de SC10 moet toch veel beter zijn dan die van de Slash? Ik bedoel, het cog is veel lager.
Het zegt niet alles nee, maar het zegt genoeg over je wegligging.COG zegt echt niet alles hoor...
zal vast wel een groter verschil zijn in de bochten, mijn slash kantelt vrij gemakkelijk hoor als ik een snelle bocht wil nemen.
maar dat is ook beetje de uitdaging.
inderdaad, en dat is de effectieve werking van het low gravity chassis