Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Met mijn methode vergroot je de uitslag aan de ene kant en verklein je die aan de andere kant. Op die manier krijg je dus bij 100% uitslag meer resp. minder roeruitslag. Dat helpt om de kleppen wel ver genoeg uit te kunnen laten slaan.Heb ik gedaan, enkel op de kleppen gaat dit echt niet. De nulstand op de ailerons staan goed, de stangetjes zijn nog verstelbaar voor fijn-afstelling. Op de kleppen is dit niet mogelijk, ik kan anders de slag niet maken om de kleppen ver genoeg uit te laten slaan.
Bij signaal ff weg, gaan de kleppen uit. (kan volgens mij geen kwaad) aan de electronische trim kom ik zo weinig mogelijk, ik wil de basis goed hebben.
Douglas , jekunt beter eerst mechanisch alles afstellen
Als jouw zender middels de servo-middenstand of de signaal-trim (hoogte-trim, welfklep trim, ...) het nul-punt kan verleggen zonder het eind-punt te veranderen, kan het heel fraai electronisch (via de zender dus).
Zo zit ie er in. Past net, na wat aanpassingen aan zijn armen. Naar verhoudig te breed, en nu passens in het zitje.