Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mag best hoor. Ik heb bijna twee jaar getwijfeld, goed de berichten op het internet in de gaten gehouden en opties overwogen.Over die nieuwe Dacia gaan we het maar niet hebben....haha!
Het is prima als vrouwlief auto's uitkiest. Maar neem een set lange vleugels mee bij het 'passen' van de auto. Als die in haar nek steken op de passagiersplek, wil ze vast een andere/grotere.Ons Berlingootje zal ook ooit vervangen moeten worden. Ik zal thuis het "L" woord eens op tafel gooien.(mijn vrouw kiest auto's uit....)
Dan moet je wel plaatjes van een blauwe of een rode laten zien anders kun je het schudden ben ik bang.....(mijn vrouw kiest auto's uit....)
Ik heb geen hond en 5-6 meter bakken maar de werkwijze was hier dezelfde. Ik had alleen nog de voorwaarden "dakrails en trekhaak" er bijDominique, die vriend van me uit de Auvergne (vliegt pakweg 300 middagen per jaar) heeft gewoon 3 paar vleugels meegenomen en een romp (van 5-6 meter bakken) naar de dealer. "Die moeten erin passen, met mij, mijn vrouw, en de hond erbij".
Gezien het tempo waarmee die kisten bij jou aan de boom groeien, gaan die 5-6 meter bakken echt wel komen. Binnenkort mag er van vrouwlief niets meer naar binnen. Dan groeien die kisten door, en op een bepaald moment ruil je 4 kleine voor één grote ... ;-)Ik heb geen hond en 5-6 meter bakken ...
Gezien het tempo waarmee die kisten bij jou aan de boom groeien, gaan die 5-6 meter bakken echt wel komen.
Mooie kist die ASW22, maar wel een beetje camera-schuw. Niet?!
Dirk.