moet zeggen "Wat een geweldig bloedmooi ding!!!!!"
Het is een ontwerp van Jules Verne

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
moet zeggen "Wat een geweldig bloedmooi ding!!!!!"
Als ik dit model zie en ik zie dat mannetje in de cockpit... dat zal toch wel schaal zijn? Dan moet die kist origineel zeker twee keer zo groot geweest zijn als dit model. Wat was de oorspronkelijke spanwijdte?HBizar wat sommigen bouwen. Hoeveel span zou dit wel niet worden?
Over keuze van inzetbereik: sleepmeetings en Wasserkuppe zijn hoofddoel. Als hij het aan het duin wat minder doet is niet zo erg. Zoals ik al eerder gezegd heb: het hoeft allemaal niet supergeil te glijden, mag best een beetje op schaal. Turbulentiedraad ga ik waarschijnlijk wel toepassen op het buitenste vleugeldeel.Der prototyp des "Elefanten" ist inzwischen Wasserkuppen-, Teck- und Dolomitenerprobt. Das modell fliegt nicht schnell, die fluggeschwindigkeit entspricht in etwa der des "Reihers". Das modell reagiert gut auf alle ruder, besonders empfindlich reagiert es auf höhenruder. <....> Besonders geeignet ist das modell für F-schlepp. <...> und die schleppgeschwindigkeit soll nicht zu hoch sein.
Zeker! Lekker hier neerzetten. Al ga ik van al deze info toch weer twijfelen. Ik had gehoopt snel te kunnen gaan bouwen, maar voel toch de behoefte hier wat verder in te duiken. Ik zal me eerst het programma XFRL5 eigen moeten maken en wat gaan zitten rekenen.Ik hoop dat jullie iets aan deze overwegingen hebben.
Ik zal me eerst het programma XFRL5 eigen moeten maken en wat gaan zitten rekenen.