Austria Elefant

Dag Raymond, zijn de F50 plannen van de baan? Ook wel eerrrrg mooi.
De F50 plannen stonden en staan hoog op de lijst. Maar op een gegeven moment moet je kiezen. De keuze is nu nog beperkt tot 2. Ik heb een tijd heel serieus zitten denken over de F50 (uitvoering, bouwwijze etc), maar een mooie sleper of zwever trekken me toch meer.
Ik denk dat jij hier maar eens goed moet gaan neuzen.
Het Retroplane forum ken ik al een tijdje, en heel af en toe neus ik daar ook wel eens rond. Vrijwel zonder uitzondering allemaal schitterende projecten en vaak op sublieme wijze uitgevoerd. Ik heb er ook al eens wat foto's en filmpjes van mijn oude Elefant neergezet en kreeg daar erg leuke reacties op.

Dank, verklaart heel veel, ga maar eens debonder kopen, komen er nieuwe ideeën los en is die crisis zo opgelost.

JB

Geestverruimende middelen dus? Ga dan svp niet te dicht bij een balkon of open raam staan:D. Je zal niet de eerste zijn die denkt dat hij kan vliegen....
Max

Ik heb vanmorgen een nieuwe tekening besteld. Misschien heb ik hier ergens nog iets liggen, maar dat is dan een verknipte kopie van een kopie. Er is een verse tekening met bouwbeschrijving onderweg.

Jullie moeten nog even geduld hebben, ik moet eerst nog een houten straaljager bouwen (hier geen bouwverslag) en de Mystique vleugels repareren, daarna ga ik met de Elefant II aan de gang. Tegen die tijd start ik een nieuw draadje.

Of toch...

Airspeed_Tern.jpg

Ik vindt zoiets wel gaaf Vincent! Als de ADAMAS klaar wil ik wel weer eens een sleepkist bouwen. Maar dat duurt nog wel een paar jaar......

Hier komen de vorderingen aan de Elefant II. Hopelijk kan ik jullie komend jaar weer wat leesplezier doen toekomen.

Back