Auto start niet

O ja en 1 ding wat je je misses moet leren. Blijf van de hobby af,niets opruimen of verplaatsen!!!

Wij gaan toch ook niet hun kledingkast door om lelijke jurkjes en topjes weg te gooien. Moet ik eens proberen, weet ik zeker dat de keet te klein is.

Ik heb ook een probleem met mijn auto
Ik heb laatst een andere motor in mijn auto gezet en nu wil hij met geen mogelijkheid meer lopen ik heb mijn kilswitch er al af gehaald en ook dat werkt niet ik heb een vonk benzine en compressie als ik een beetje remreiniger in de carb spuit dan gebeurd er ook niks kan iemand mij helpen

Ik heb ook een probleem met mijn auto
Ik heb laatst een andere motor in mijn auto gezet en nu wil hij met geen mogelijkheid meer lopen ik heb mijn kilswitch er al af gehaald en ook dat werkt niet ik heb een vonk benzine en compressie als ik een beetje remreiniger in de carb spuit dan gebeurd er ook niks kan iemand mij helpen

Zitten je Low en High speed naalden op de carb wel goed ??. En zitten alle schroeven voor de lucht in laat en uitlaat wel goed vast ?

Check eens de krukas keerringen. Blokjes met veel compressie. Lees (nieuw) of die recent zijn los geweest voor revisie, hebben soms de neiging om de keerringen er uit te drukken. Met name de wat oudere zanoah’s hadden hier wel eens last van. Ook kunnen ze gewoon lek zijn door verkeerde montage of ouderdom.
Succes

Gr eddy

Als ik het goed heb kon je een kaartje van FG onderdelen tussen de spoel en het vliegwiel leggen en dan de spoel aandrukken en vastdraaien.
Als het goed heb je dan de goede afstand.

Als ik het goed heb kon je een kaartje van FG onderdelen tussen de spoel en het vliegwiel leggen en dan de spoel aandrukken en vastdraaien.
Als het goed heb je dan de goede afstand.
Ja die staat goed ik zat alleen te denken aan de timing alleen heb ik heb flauw idee hoe je dat zou kunnen verstelen omdat ik mijn vliegwiel niet kan verstellen dus ook het moment waar op die vonkt

Soms kun je iets heen en weer. Maar vaak ook niet. De zuiger en cilinder zijn daar op afgestemd samen met de krukas. Is bv je cilinder en zuiger van CY en krukas van zanoah. Kan het zijn dat er iets verschil in zit. Waardoor het ontsteking tijdstip niet meer klopt. Vonkt hij wel sterk.

Soms kun je iets heen en weer. Maar vaak ook niet. De zuiger en cilinder zijn daar op afgestemd samen met de krukas. Is bv je cilinder en zuiger van CY en krukas van zanoah. Kan het zijn dat er iets verschil in zit. Waardoor het ontsteking tijdstip niet meer klopt. Vonkt hij wel sterk.
Ja als ik de bougie een cm van het ijzer af haal slaat hij nog over

Dan zou ik graag een foto van je zien waar een bougie op staat met 2 draadjes.

Bougie kabel is +,blok is - naar mijn weten. Als de buiten zijde van de bougie (-) niet met metaal verbonden zit kan deze nooit vonken.

Als dat bij jouw wel zo is, ben je denk ik de enige op deze aardkloot.

Back