Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mijn vriendin heeft laatst de bezem door mijn hobby kamer heen gehaald... dus alle dozen ben ik net als enkele reserve onderdelen kwijt....Heb je dan geen handleiding bij die zender gehad ?
Mijn vriendin heeft laatst de bezem door mijn hobby kamer heen gehaald... dus alle dozen ben ik net als enkele reserve onderdelen kwijt....
Zoals ik dat zeg. De avc corrigeert voor jou. Nu weet je nog niet hoe veel gas je moet geven in die bocht. Want de avc remt je af.Wat bedoel je met. Leer je niet van rijden?? Ik heb hem ingesteld dat ik minimaal corrigeert.
Ik heb ook een probleem met mijn auto
Ik heb laatst een andere motor in mijn auto gezet en nu wil hij met geen mogelijkheid meer lopen ik heb mijn kilswitch er al af gehaald en ook dat werkt niet ik heb een vonk benzine en compressie als ik een beetje remreiniger in de carb spuit dan gebeurd er ook niks kan iemand mij helpen
Ja dat daar ik ook aan te denken alleen hoe kan je dat veranderenKlopt de ontsteking wel. Heb ik een keer gehad, hij kan wel vonken, maar is het op het goede moment??
Ja die staat goed ik zat alleen te denken aan de timing alleen heb ik heb flauw idee hoe je dat zou kunnen verstelen omdat ik mijn vliegwiel niet kan verstellen dus ook het moment waar op die vonktAls ik het goed heb kon je een kaartje van FG onderdelen tussen de spoel en het vliegwiel leggen en dan de spoel aandrukken en vastdraaien.
Als het goed heb je dan de goede afstand.
Ja als ik de bougie een cm van het ijzer af haal slaat hij nog overSoms kun je iets heen en weer. Maar vaak ook niet. De zuiger en cilinder zijn daar op afgestemd samen met de krukas. Is bv je cilinder en zuiger van CY en krukas van zanoah. Kan het zijn dat er iets verschil in zit. Waardoor het ontsteking tijdstip niet meer klopt. Vonkt hij wel sterk.
Ja als ik de bougie een cm van het ijzer af haal slaat hij nog over
Er mag geen stroom lopen via de massa.