hoe het allemaal juist werk kan helmut zelf beter uit leggen dus een ritje naar keulen en je word daar echt veel wijzer van.
wat ik wel allemaal weet is dat er een compas in de boot zit dus de richting waar hij in vaart weet hij daardoor reeds
een diepte meter dus hij weet op welke diepte hij zit
een water sensor zodat hij weet dat hij in het water ligt
en de sterkte van het verzonden signaal word ook gemeten dus hij weet hoever hij van de zender af zit.
onderling praten de boten ook met elkaar maar hoe ze dat doen (met geluiden????)
Kijk deze mensen zijn geen domme rikken en hebben reeds boeken vol geschreven over duikboten
als je daar met een boot afkomt en er zit 1 vlakke kant aan dan is het reeds over met praten .(weich boot )komt er dan uit en dat is it
ze zijn steeds met 2 en hebben een aquarium bij
daar hangt dan een boot in en die blijft exact in positie heel de dag zonder dat er iemand ook maar iets bij stuurt.en toch heeft ook die boot geen GPS aanboord
trouwens GPS heeft een enorme afwijking voor modelbouw dus daar moet je zowiezo niet op betrouwen
en nee niet afkomen dat het wel werkt want de mensen in hamburg miniatuur welt die echt wel wat meer letter hebben gevreten dan jullie ;hebben enorme problemen om hun schepen door het basin te loodsen en aan te meren .
en hun werken met een combinatie van GPS ,laser en sonar en nog werkt het niet naar behoren.
dus kindjes naar keulen en daar met helmut een babbeltje gaan slaan zou ik zeggen
hier meteen de datum wanneer het door gaat.
hun bereken zelfs tot in het absurde problemen die ontstaan en ze zijn er maar je merkt ze niet
BV
je hebt een duiktank van 1 liter (maakt eigenlijk niet uit)
je trekt de tank vol en er gaat juist 1 liter in de tank
je leegt de tank en er komt maar 999.99 terug uit.
waar is die 0.01 gebleven ????en hoe word het verschil veroorzaakt.
ik weet waar het probleem zit (ik heb het door met hun te praten gevonden)dus zoeken maar
en het vochtig worden van de cylinder wand is het niet
gr raf