haha, de metalflake is voor de Glastrons he??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Toestel is afgelopen weekend gemaidend, en vliegt perfect.... enige issue is de pijp, die blijkt qua diameter te groot te zijn, waardoor er op volgas vermogen verloren gaat......
nog aan te passen dus.... toch 6 vluchten kunnen doen......
Wim
Hoi Hans,Hallo Wim,
Nog gefeliciteerd met de geslaagde maiden!
Even een vraagje over die pijp; welke maat heeft die pijp? Hoe merk je dat er vermogen verloren gaat? Lijkt me moeilijk te zien "in flight"?
Grt, Hans
Zomaar ff een vraagje, ik ben me ook aan het orienteren op een jet en heb zowel de scorpion als de elan op het oog. Beide kunnen goed vanaf gras landen en kunnen redelijk langzaam binnenkomen. Alleen het gewicht en de kwaliteit van de scorpion schijnt nogal tegen te vallen. Als ik zie wat voor oerbos jij al uit deze kist hebt verwijderd.... Is deze kist rond de 10 kilo te krijgen of valt dat tegen?
hierbij de foto's van de dome zoals 'ie zat:
![]()
![]()
met de ring in de dome, zit 'ie nu wel mooi gecentreerd, en zie je rondom nét 't randje van 't turbinewiel...
Wim
Hoi Wim,
goed om te horen dat het opgelost is..
gegroet![]()
Zomaar ff een vraagje, ik ben me ook aan het orienteren op een jet en heb zowel de scorpion als de elan op het oog. Beide kunnen goed vanaf gras landen en kunnen redelijk langzaam binnenkomen. Alleen het gewicht en de kwaliteit van de scorpion schijnt nogal tegen te vallen. Als ik zie wat voor oerbos jij al uit deze kist hebt verwijderd.... Is deze kist rond de 10 kilo te krijgen of valt dat tegen?