Voila, hierbij mijn verslag van mijn honcho 
Dus, wat ik al heb:
=> De zender (€85):
=> De esc (€51,90):
=> De servo 20kg/cm (€69,90)
=> De motor (+/_ €25)
=> De kit (€295+ €17verzending) alles uitgeladen
Het begin:
Een update:
De achteras die bijna klaar is:
Klein ding onderaan moet ik het kleine gaatje in het midden van de as, onderaan
Weergegeven op de handleiding (hoe moet ik het doen?) Ik krijg het er dus niet ingeduwd, innijpen met een tang lukt ook niet...
Oplossing: duw het er langs de andere kant in
Verder gegaan met achteras :? (jaja, foutje even rechtzetten, het is dus de vooras die af is :lol: )
Next:
De achteras die af is (jaja, de echte achteras)
Kom ik dit tegen:
Hoe hebben jullie die cardan in elkaar gekregen?
Probleem opgelost, je steekt de pin er langs 1 kant in, schuin dus, maar je moet wat wringen, dan pak je de tang, en duwen maar :lol: klik, tzit er in en zonder schade
Foto:
Dag 2:
Een mooie en lange update
De cardan op de achteras met 2 links:
Hetzelfde op de vooras:
Daarna begonnen met de vering:
Gedeeltelijk vullen met olie, door besparingen
maar zelf een steun uitgevonden:
Nadat ik wat op en neer heb liggen spelen heb ik het een uurtje zo laten staan.
Daarna tot de top gevuld, half ingedrukt, de olie vanboven afgestreken en de top opgevezen.
En dit is het resultaat:
De vering op de achteras monteren met de laatste 2 links:
Op een gegeven moment ontdek je dat de linkeinden van het opgegeven nummer op zijn. Oplossing: gebruik dan dezelfde linkeinden die op nummer AX80005 zitten, daar heb je er zo'n 10 van te veel :lol:
En ook de vooras:
Volgende stap, de reductiekast met motor:
Daarna een dik probleem...
Ik open zak E, de eerste 2 vijsjes die ik nodig heb, zitten er al niet in :?
Dus ik kon de servobevestiging niet doen... Dan alvast de sturing een beetje verder afgewerkt.
Dan begonnen met het bouwen van het chassis:
tip: laat 1 van de 2 metalen chassisbalken liggen, vijs eerst alles op 1 kant, en vijs daarna de andere kant vast.
(Bij mij ligt de voorste balk er los tegen, dat oogt mooier
Dag 3:
Weer eens een beetje verder gedaan:
Een paar vijsjes van een zakje verder "gestolen", nu kon de servo dus geïnstalleerd worden:
Ik heb de servoheuvel er nog niet opgevezen, dit omdat ik niet weet of de servo al in zijn midden staat.
Daarna het chassis verder afgewerkt:
Bijde assen op het chassis gemonteerd: (mijn kodac wil ni meer scherp trekken??? heb 5 foto's getrokken, dit zijn de 2 beste)
We gaan verder :lol:
Batterijplaat en front bumper geïnstalleerd.
Nu de banden...
Het is uiteindelijk goed gekomen. Ik dacht dat als de gaatjes voor 100% overeenkomen goed is, maar de vijsjes zullen alleen in de velg gaan als de gaatjes 200% :twisted: overeenkomen :lol:
Foto's:
De voorste en achterste kap is uitgeknipt, alsook de rolkooi in elkaar gestoken... Maar foto's zijn voor een andere keer

Dus, wat ik al heb:
=> De zender (€85):
=> De esc (€51,90):
=> De servo 20kg/cm (€69,90)
=> De motor (+/_ €25)
=> De kit (€295+ €17verzending) alles uitgeladen
Het begin:
Een update:
De achteras die bijna klaar is:
Klein ding onderaan moet ik het kleine gaatje in het midden van de as, onderaan
Weergegeven op de handleiding (hoe moet ik het doen?) Ik krijg het er dus niet ingeduwd, innijpen met een tang lukt ook niet...
Oplossing: duw het er langs de andere kant in

Verder gegaan met achteras :? (jaja, foutje even rechtzetten, het is dus de vooras die af is :lol: )
Next:
De achteras die af is (jaja, de echte achteras)
Kom ik dit tegen:
Hoe hebben jullie die cardan in elkaar gekregen?
Probleem opgelost, je steekt de pin er langs 1 kant in, schuin dus, maar je moet wat wringen, dan pak je de tang, en duwen maar :lol: klik, tzit er in en zonder schade
Foto:

Dag 2:
Een mooie en lange update

De cardan op de achteras met 2 links:
Hetzelfde op de vooras:
Daarna begonnen met de vering:
Gedeeltelijk vullen met olie, door besparingen

Nadat ik wat op en neer heb liggen spelen heb ik het een uurtje zo laten staan.
Daarna tot de top gevuld, half ingedrukt, de olie vanboven afgestreken en de top opgevezen.
En dit is het resultaat:
De vering op de achteras monteren met de laatste 2 links:
Op een gegeven moment ontdek je dat de linkeinden van het opgegeven nummer op zijn. Oplossing: gebruik dan dezelfde linkeinden die op nummer AX80005 zitten, daar heb je er zo'n 10 van te veel :lol:
En ook de vooras:
Volgende stap, de reductiekast met motor:
Daarna een dik probleem...
Ik open zak E, de eerste 2 vijsjes die ik nodig heb, zitten er al niet in :?
Dus ik kon de servobevestiging niet doen... Dan alvast de sturing een beetje verder afgewerkt.
Dan begonnen met het bouwen van het chassis:
tip: laat 1 van de 2 metalen chassisbalken liggen, vijs eerst alles op 1 kant, en vijs daarna de andere kant vast.
(Bij mij ligt de voorste balk er los tegen, dat oogt mooier

Dag 3:
Weer eens een beetje verder gedaan:
Een paar vijsjes van een zakje verder "gestolen", nu kon de servo dus geïnstalleerd worden:
Ik heb de servoheuvel er nog niet opgevezen, dit omdat ik niet weet of de servo al in zijn midden staat.
Daarna het chassis verder afgewerkt:
Bijde assen op het chassis gemonteerd: (mijn kodac wil ni meer scherp trekken??? heb 5 foto's getrokken, dit zijn de 2 beste)
We gaan verder :lol:
Batterijplaat en front bumper geïnstalleerd.
Nu de banden...
Het is uiteindelijk goed gekomen. Ik dacht dat als de gaatjes voor 100% overeenkomen goed is, maar de vijsjes zullen alleen in de velg gaan als de gaatjes 200% :twisted: overeenkomen :lol:
Foto's:
De voorste en achterste kap is uitgeknipt, alsook de rolkooi in elkaar gestoken... Maar foto's zijn voor een andere keer