B17-C : de 'test flight !!!'

Gefeliciteerd met de geslaagde maiden, ziet er geweldig uit :thumbsup:

(beetje onrustige final :?: 8) )

Dat ziet er schitterend uit Frank, :thumbsup:

Proficiat met je maiden :celebrate: :celebrate:

Teus.

P.s. (kwist niet dat barbaar kon fotograferen........... :lol: mooie foto's hoor Martin

@ Frank, klasse :thumbsup:

Prachtig vliegbeeld, stond een beetje wind zag ik op de plaatjes, maar netjes hoor.
Zie de formatie samen met Jan al helemaal voor me :music:

Ger.

grote klasse schitterend.
Ik heb het draadje met grote intresse gevolgd.
Helemaal te gek

Hoi Frank,

Was blij dat ij er bij was en de 1e foto's heb kunnen maken.... :lol: :lol: :lol:
Zag er in ieder geval geweldig uit. :P

Groet,

Martin.

:idea: Op naar de volgende 1e vlucht......Welke stond ook al weer klaar ? :lol: :lol:

Staat mij nog iets bij van een MiG 15 :?:
Of een andere kist misschien? de Fokker FII?
Ger.

Ger Kovacs zei:
Staat mij nog iets bij van een MiG 15 :?: Of een andere kist misschien? de Fokker FII?
Nee nee jongens wel de goede volgorde aanhouden: eerst de 1/6 Sopwith pup van Chris Davies (prototype óók bijna vlieggereed), dàn tussendoor een Spit van eurolight, en dàn de Fokker FII
en dàn gaan we de Mig 15 bouwen, de 1/3 TC Tigermoth spuiten en het prototype van de Ju88 van Chris bouwen.
(hebben jullie dat nou nooit, dat je je zo verveeld enzo.... :mrgreen: )

Frank

Hallo Frank,

Grote klasse! :worship: :banana:
Zo te zien komt hij mooi rustig los
Tevreden over de motorisering en de reaktie op de stuuruitslagen??

Wat een vakmanschap, Toppie hoor! :zon:

Ralf

Werd er nog een video-opname gemaakt?
Hoop het wel maar ben bang van niet.

In ieder geval niet door ons, ik hadden andere verplichtingen (ook wel genoemd werk :-( )

strutter zei:
Tevreden over de motorisering en de reaktie op de stuuruitslagen??

Mwooaah, vliegt eigenlijk als een dweil maar meer hoeft 'ie eigenlijk niet te doen, en de OS FS52 motoren zijn echt bijzonder krachtig, heb 1/2 tot 3/4gas gevlogen,
al met al voelt 'ie goed aan op de knuppels, hopenlijk volgend weekend wat meer vluchten,
en eventueel wat videowerk,

Frank

Frank Hartog zei:
Ger Kovacs zei:
Staat mij nog iets bij van een MiG 15 :?: Of een andere kist misschien? de Fokker FII?
Nee nee jongens wel de goede volgorde aanhouden: eerst de 1/6 Sopwith pup van Chris Davies (prototype óók bijna vlieggereed), dàn tussendoor een Spit van eurolight, en dàn de Fokker FII
en dàn gaan we de Mig 15 bouwen, de 1/3 TC Tigermoth spuiten en het prototype van de Ju88 van Chris bouwen.
(hebben jullie dat nou nooit, dat je je zo verveeld enzo.... :mrgreen: )

Frank
:hammer: :banana: :pc:
Kijk maar uit, in dit tempo zit je zo tegen een burn-out aan.
Vervelen :roll: nooooooit :wink:
Ger.

Gefeliciteerd!! Op de foto's ziet het eruit alsof het vlieggedrag prima is. Ook complimenten voor de fotograaf, zijn echt hele mooie foto's voor een eerste vlucht.

Groeten,
Bart

Ik heb niks met vliegen, ik vaar meer. Maar als ik deze plaatjes zo zie en "hoor" dan gaat het bij mij ook kriebelen...... :roll:
Mooi hoor allemaal :wink:

Back