BadBert gaat FPV

die van mij heeft helaas geen av-in... :(

maar sven zijn recorder (de door mij gelinkte) komt binnenkort binnen, dan effe aan de test, en als hij bevalt, koop ik hem ook :P (naja, krijg ik hem van het vrouwtje)

even een beeeetje offtopic, maar voorlopig even geen modelbouw denk ik....

DSCN4497.JPG

31-12-2010 geboren, 1496gram, doet het prima het kleine ventje :D

DUS weer een modelbouwertje erbij.

Hij heet trouwens MIKA!

moeder maakt het ook goed, iig beter als ervoor (spoedkeizersnede ivm zwangerschapsvergiftiging, HELP heet dat :P)

Wow, dat is wel heftig!
Gefeliciteerd met je kleine, dat ie nog een behoorlijk stukje mag groeien!

Vriendelijke groeten,
Aldert

Bert

Gefeliciteerd en veel gezondheid en geluk toegewenst voor jou en je gezin.

Als ik jou was zou ik hem alleen maar 5,8 Ghz spul laten zien.
Tegen de tijd dat hij "groot" is is dat waarschijnlijk het enige gangbare spul.

Pieter doet ook aan miniatuur modelbouw. ;)
Schaal 1:6 ongeveer denk ik.

Gefeliciteerd ouwe! :lol:

bert is ook goed, echt wel, heet ook badbert he! :D

iedereen super bedankt!!!!

uiteraard gebeurt er tussendoor nog wel wat aan de nemo en de fpv gear hoor!!! :D

Gefeliciteerd Pieter!

De eerste neem ik aan? Wat een wondertje hè...
Staat bij mij nog steeds met stip op 1 als meest indrukwekkende gebeurtenis in mijn leven.

Ennuh, reken maar dat je een stuk minder tijd krijgt voor bouwen en vliegen. Maar het is het zeker waard, inclusief de slapeloze nachten... ;-)

thnx klaassie :D
inderdaad de eerste, is HEEL erg indrukwekkend. Bij mij iig om een paar redenen:
- het is gewoon een wondertje, dat is gewoon een feit.
- het ging niet helemaal vlekkeloos, maar ze doen het alle 2 super (moeder en kind) zelfs zo goed, dat ze de dokter verbazen.
- ik heb ALLES mogen zien (keizersnede), heel erg imposant om te zien, maar wel HEEL erg gaaf!!!!

we waren even van de "roze wolk" af gevallen, maar zitten er nu weer helemaal op :D

gefeliciteerd! Van modelbouw komt de eerste tijd weinig terecht, geloof mij maar ;)

dank jullie :D hahaha

naja, modelbouw krijgt zelfs deze week nog een uurtje per dag misschien :P want dan ligt het vrouwtje zowiezo te rusten ;)

Vandaag hebben ze trouwens mijn fatshark, en ppm mixer+headtracker geprobeerd af te leveren, maar ik was niet thuis.
Toch RETESNEL, als je kijkt dat ik het kerstavond besteld heb.......

binnenkort dus met sven eens aan de knutsel.

Back