BadBert gaat FPV

ik vloog mode 2, ben sinds een week bezig om mode 1 te leren, omdat al mijn vlieg vrienden mode 1 vliegen;)

Ik vlieg ook mode 2 en woon in Loosdrecht. Ik wil ook wel een keer voor een FPV meet 'n greet die kant op komen.
Zo ver is het voor mij immers ook weer niet. (en wil graag een keer mijn rocketlauncher fpv quadcopter showen :P)

Maareh... een andere mode aanleren, beetje linkshandig leren schrijven voor een rechtshandige wat mij betreft.

Als je met een trainer kabel werkt maar het niet uit welke mode je precies gebruikt. Kanaal 1 blijft aileron, 2 elevator, 3 gas en 4 rudder.

Trainer kabels met van die audio koptelefoon aansluitingen heb ik hier nog een berg van liggen. Heb zelfs 2 zenders die allebei een aansluiting daarvoor hebben.

zou best een keertje lachen zijn, om hier in de buurt meet n greet te doen! inderdaad, met kabel maakt zoiezo niet uit, heb zelf een mx12 dus ook met die jack aansluiting. ja ik vind het zelf inderdaad ook wel jammer nu weer een andere mode te leren, maar heb me aangemeld bij de club en alle instructeurs die ik daar ken vliegen mode 1, samen met 90% van de leden.

och, sven is de reden dat ik TOCH maar dingen ben gaan verkopen en FPV gear kopen, dus mag hij wel helpen om het goed te maken ;) WHAHAHAHAHAHAHAAHH

och, sven is de reden dat ik TOCH maar dingen ben gaan verkopen en FPV gear kopen, dus mag hij wel helpen om het goed te maken ;) WHAHAHAHAHAHAHAAHH

Haha, tja.. en alle andere FPV vliegers hebben mij ertoe gezet hetzelfde te doen... Weet inmiddels al wat ik voor gear ga kopen. Twijfel alleen nog over 2.4 of 5.8. Magoed, daar ga ik je draadje niet mee vervuilen ;). Ben benieuwd naar jouw ervaringen!

Haha, tja.. en alle andere FPV vliegers hebben mij ertoe gezet hetzelfde te doen... Weet inmiddels al wat ik voor gear ga kopen. Twijfel alleen nog over 2.4 of 5.8. Magoed, daar ga ik je draadje niet mee vervuilen ;). Ben benieuwd naar jouw ervaringen!

Hey 5p1k3

we kunnen wel even een 1:1 doen , dan kan ik je vele voor en nadelen vertellen wat ik tot nu toe gezien en gehoord heb.

CU

Frank

Hey 5p1k3

we kunnen wel even een 1:1 doen , dan kan ik je vele voor en nadelen vertellen wat ik tot nu toe gezien en gehoord heb.

CU

Frank

Doen we! Wil je mij ook nog even via pm sturen, wat jij voor gear hebt? Van Nickos weet ik het inmiddels.

ik ben weer wat aan het knutselen :)

Heb al wat hout gepakt voor mijn base plate van mijn grondstation, kabeltje gemaakt voor voeding van mijn grondstation en fatshark.

Verder heb ik de servo's op de pan tilt vervangen, en 1 sevo omgedraaid, anders zat de cam te ver tegen de achterkant aan, en kon niet genoeg kantelen.
Daarom het "cockpitje" wat weggesneden, daar komen nog "instrumenten op"

De witte achterplaat (waarachter de video zender zit) heb ik ook vervangen, want die had ik kapot gemaakt met demonteren van de vid TX, om de antenne te veranderen.

Verder aan het uitzoeken welke draad wat is, voor de video zender.... en dan verder alles aansluiten.

Dan nog een goede lipo vinden voor mijn grondstation.... iemand enig idee hoe lang ik kan doen op 2150 mah? Heb er mijn ontvanger en fatshark op zitten.

Foto's komen, lijm is nog aan het drogen, dan zet ik de boel in elkaar en maak ik een fototje.

Als die ontvanger van rangevideo is, dan zijn rood en zwart voor voeding en grond, wit is audio, geel is video.

Thnx! dan kom ik er al aan uit :)

heb nog effe gezocht.

De ontvanger gebruikt 240mah
de fatshark 230mah.
Als ik het dus goed uitreken, kan ik met 2150 mah ruim 4 uur doen.
Dat is voorlopig wel lang genoeg lijkt me :)

Mooi :) dan gaat aan die accu de connector, aan welke het hele "harnas" van de fatshark is te pluggen (zat bij mijn fatshark brilletje).

Nu nog effe op zoek naar een (liefst blauwe) led, 3 mm liefst. Iemand er nog 1 los liggen (die 10v aan kan)?
Anders moet ik weer gaan bestellen, winkel bezoeken heb ik ivm ziekenhuis ECHT geen tijd voor.... (anders maar zonder led, is om aan te geven of mijn ppm mixer ivm head tracker aan staat)

Mooi :) dan gaat aan die accu de connector, aan welke het hele "harnas" van de fatshark is te pluggen (zat bij mijn fatshark brilletje).

Nu nog effe op zoek naar een (liefst blauwe) led, 3 mm liefst. Iemand er nog 1 los liggen (die 10v aan kan)?
Anders moet ik weer gaan bestellen, winkel bezoeken heb ik ivm ziekenhuis ECHT geen tijd voor.... (anders maar zonder led, is om aan te geven of mijn ppm mixer ivm head tracker aan staat)

Led's genoeg hier en met een weerstandje op 10 volt te maken. Zal ik hem aan de kleine sturen ?

Als je een 3mm hebt... (en liefst met weerstandje..)

maar er wordt al een 5mm gestuurd, met weerstandje :D dus het hoeft niet persee.

Wel bedankt voor het aanbod!!!!!

straks even nog verder aan de fpv spullen, dan zal ik nog wat foto's maken.

Mag ik dan misschien schooien voor dat ledje? :lol:
Ik ga etzelfde doen als Pieter, maar ik had er niet aan gedacht dat die ook nog een indicatortje nodig had.
Ik paypal wel een euro als je voor mij zon ledje op wil sturen. ;)

En dan te bedenken dat ik net bij conrad voor 100 euro aan zooi besteld heb.. :oops:

Back