Wel eng, de zaag in je vleugel
Mooi werk Maikel!
Ach er bestaat altijd weer lijm of epoxy als het fout gaat

ik zeg altijd: als ze p/m 60 jaar geleden al naar de maan konden ,kunnen wij dit soort dingen zeker.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wel eng, de zaag in je vleugel
Mooi werk Maikel!
de spantjes in de vleugel zijn wel heel netjes gelijmd
daar kunnen de chinezen nog veel van leren.
remke
Heerlijk die kerstdagen:x-mas:
Er zit een kwiklink m3 bij , waar een pennetje doorheen gaat die geborgd word met een klipje.
Ik heb gekozen om daar een m3 boutje daar doorheen te doen met een borg moertje (voor mijn gevoel beter al slaat het nergens op)
heb het niet zo op klipjes , al zit het wel zo op mijn kingcat![]()
Hoi maikel.
Je bent heel goed bezig zie ik, wat kan jij doorbouwen zeg!
Over het m3 boutje door het alu heveltje......
Ik raad je ten zeerste aan om het bijgeleverde pennetje te gebruiken.
Dit is zuiver 3mm. Een 3mm boutje (zeker op schoefdraad gemeten) is ongeveer 2,8mm.
In eerste instantie denk je, waar heeft Didier het over, voel geen speling.
Geloof me, met die grote hevels is die .2 mm speling ineens een paar millimeter aan het roer. Just my 2 cents, verder gaat ie super.
Berry Stevens says: Forrall dorgan!!!
Hoi maikel.
Je bent heel goed bezig zie ik, wat kan jij doorbouwen zeg!
Over het m3 boutje door het alu heveltje......
Ik raad je ten zeerste aan om het bijgeleverde pennetje te gebruiken.
Dit is zuiver 3mm. Een 3mm boutje (zeker op schoefdraad gemeten) is ongeveer 2,8mm.
In eerste instantie denk je, waar heeft Didier het over, voel geen speling.
Geloof me, met die grote hevels is die .2 mm speling ineens een paar millimeter aan het roer. Just my 2 cents, verder gaat ie super.
Berry Stevens says: Forrall dorgan!!!
innige deelneming.Ik heb nog 3,5 uur voordat ik naar mijn schoonouders moet:evil:
innige deelneming.
Een goei mop: wat moet je doen als je schoonmoeder op het raam tikt?
....
....De oven harder zetten![]()
hoi maikel,
mooie kist hoor , krijg zelf ook terug zin om mijn skygate hawk verder te bouwen , als ik zo naar de jouwe kijk merk ik eigenlijk nauwelijks verschil tss deze en die van skygate , het lijkt me sterk dat deze firmas samenwerken .
heb je al een kleurenschema in gedachten? is ook altijd leuk om weten.
veeel succes met de bouw
gtjs
wim
Prachtig werk daar Maikel, indrukwekende machine wordt dat! Je bent lekker op dreef zo, geen feest te vieren in deze dagen??? Ik moet eerlijk toegeven dat ik als schaalbouwer af en toe moeite heb met al dat pre-fab spul maar ik geloof er zelf ook steeds meer aan..../
... én het tis ook wel errug mooi spul ook, daardoor schiet je al aardig op. Ben erg benieuwd om die grote bak straks te zien vliegen. (daarbij is mijn nieuwe F16 maar weer een kleintje geworden ha ha ha...
)
Groetjes,
Gerald
een keertje leuk om tegen jou te strijden op schaal wedstrijden in nederland als deze af is(proberen het lijstje een keertje te veranderen)![]()