dat lijkt heel goedHoe lijkt je dat om een keer mee te vliegen een Ultra Lightning met een olly.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
dat lijkt heel goedHoe lijkt je dat om een keer mee te vliegen een Ultra Lightning met een olly.
die zou nog passen op een scoutHoi Maikel.
Dan had je ook een Titan E-start with 40 Kg (392N / 88Lbf) thrust er in kunnen zetten.
![]()
Wie had er nog een liggen ........ha ha .
Super man , we gaan je zien.
gr vosje en jojo![]()
Hey hans, troost je ik heb al ooit een AMT zien en horen vastlopen. Na de landing kwam er alleen maar witte rook uit de inlaat. Een jetcat heb ik dat nog niet zien doenHee Maikel, goed bezig!
Da's een echte mannenmotor - sta ik opeens een beetje raar te kijken met mn 200sxje
Hans
die zou nog passen op een scout![]()
Oei nu krijgt Maikel mss al spijt van z'n aankoop![]()
De enigste flameouts die ik gezien van AMT waren er met schade@Koen, hoeveel flame-outs heb jij gezien bij een JetCat t.o.v. een AMT? ;-)
. Ik denk dat ik hier vijanden aan het maken ben![]()
Tssss, prutser ;-)en voor de oplettende , heb ik ook nog eens een foutje gemaakt.
een scharniertje zit aan de verkeerde kant van het houtje.
jammer maar totaal onbelangrijk
Tssss, prutser ;-)
Volg het verslag met interesse, altijd mooi om te zien hoe anderen bouwen (samenvoegen :lol: ).
Maikel is zichzelf en ook anderen versteld aan het doen staan.mwaahhhh voor mij is dit iets meer dan samenvoegen![]()
wij accepteren dat je Belg bent![]()
Alleen zetten hun de retract vast met schroeven , dat vind ik persoonlijk niks
Er eerst maar eens 4 mooie inslagmoeren in gemaakt .