Bae Hawk schaal 1 op 3,5

die onderste lijkt meer op mijn oude FeiBao van een aantal jaren geleden.
hahaha

Misschien is die dat wel, want dit is volgens mij ook geen actuele foto aan het kleurenschema te zien.
Er staat, net zoals bij de bovenste foto, al een geruime tijd groot ROYAL AIR FORCE op de zijkant en dat heeft de onderste foto niet.

Maar voor Maikel zijn het ideale foto's aangezien hij zijn Hawk in dit schema wil spuiten en er oud en versleten wil laten uitzien:p

Misschien is die dat wel, want dit is volgens mij ook geen actuele foto aan het kleurenschema te zien.
Er staat, net zoals bij de bovenste foto, al een geruime tijd groot ROYAL AIR FORCE op de zijkant en dat heeft de onderste foto niet.

Ja dat klopt kwam ik ook al achter, de foto circuleerde rond bij dit bericht......dat heb je als je je bronnen niet bevestigd ha ha ha! :D
De XX252 blijkt reeds in1998 gecrashed te zijn.

Grtz,
Gerald

video
Video released of Red Arrows crash Video - Yahoo! News UK

red-arrows-crash-pic-getty-image-1-932470852.jpg

Laatste tijd niet veel kunnen doen i.v.m. mijn werk:(

Maar we zijn weer begonnen.
ik ben met de laatste dingetjes bezig voor dat ik hem kan spuiten.

hier wat vinnetjes op de vleugel gemonteerd.
Ik hoop na volgende week te beginnen met spuiten.
Deze ga ik niet in de spuitcabine spuiten( moet soms te lang wachten voordat ik die kan gebruiken.)
omdat deze toch niet hoogglans wordt mag er wel een stofje inzitten, zie je toch niet met het versleten schema wat ik ga maken.

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Grt,
Gerald
ps, laatst m'n kero start tankje vergeten/laten liggen, jij misschien gezien?
(Moet hem maar eens een felle kleur geven ha ha ha)

Woensdag lag ie er nog, a.s. maandag weer eens op Rozenburg vliegen Gerald?

Groet Ger.

En Maikel is die al gespoten ????

Gr Japiooooooooo

Helaas Jaap, ik heb de afgelopen weken er niets aan kunnen doen i.v.m. mijn werk:(

Ik wacht trouwens ook op mijn decalset en spuitmallen die ik besteld heb bij Tailormade decals.
als het goed is komen die volgende week.
en dan moet ik als de sodemieter aan de gang met wat verf:mrgreen:

@MrBean

Als Maikel in kleur gespoten zou moeten worden?? zal het zekers ROSE kleur geworden zijn, of niet dan ??

@Maikel

Heeeeeeeeee snelle gozer, gaat zeker goed komen voor Stadskanaal ik heb vertrouwen in jou hoor.

Gr Japiooooooooo

hoi maikel
bij deze wil ik je feliciteren met je maiden van je hawk :-D
de 2 vluchten zagen er super uit
groetjes el

hoi maikel
bij deze wil ik je feliciteren met je maiden van je hawk :-D
de 2 vluchten zagen er super uit
groetjes el

ssssssst , dat weet nog niemand, ze denken dat ik nog aan het bouwen en spuiten ben;)

p.s heb je er nog foto's van gemaakt

Laatst bewerkt:
@Maikel

Wow wat lees ik hier ?????? helemaal toppie kerel en gefeliciteerd met je maiden en kom op met die FOTO'SSSSSSSSSSSSSSSS

Gr Japioooooooooo

ja ja Maikel gefeliciteerd ook van deze kant

foto's die willen we wel zien!!!!!!!!!!!!!

alles goed gegaan?

groetjes Johan

Nou Maikel,

ook van deze kant alvast gefeliciteerd, de foto`s etc. zullen we wel zien komen.

Grt,
Berto.

Ik krijg zelfs boze sms-jes dat ik mensen voor de gek houd:mrgreen:
maar mijn hawk heeft echt gevlogen het is wel niet de 1op 3,5 maar een iets kleinere

kijk hem mooi staan op de staart van de 1op3,5:mrgreen:

( mensen die bijna 60 worden kan zo snel voor de gek houden)

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb ik 1x vertrouwen in iemand en gelijk nemen ze je in de meling, ik vond het al raar omdat maikel niet zo snel kan spuiten :mrgreen:

Gr Japioooooooo

Back