Bae Hawk schaal 1 op 3,5

Leipe Shit Ouwe!!!! als je er maar geen wren in hangt.
Daar "helpen" ze je niet zo goed.....:(

aanradertje nodig?;) Ze zijn wel verhuist, goeie reden om weer eens te gaan!

veel succes met dit "bizarre ding"

de Oly ligt al te wachten om een plekje in dit kleine rompje te krijgen.

moet denk ik wel weer naar ze toe dit jaar voor een oly voor mijn nieuwe projectje;)

WOW, Maikel :shock:

Maar eh, werk jij nog wel eens of draait die toko van jouw ook gewoon door terwijl jij aan het hobbyèn bent :roll: ;-)

Ziet er mooi uit zo :worship:

moet denk ik wel weer naar ze toe dit jaar voor een oly voor mijn nieuwe projectje

Ik was er vorige week even. Ze hebben een prachtig pand nu. Er is ook een mooie test ruimte waar ze hun turbine's "in huis" kunnen testen zonder iets te horen buiten, echt vet! ik moet binnenkort ook weer;)

Laten we anders een busje huren, hahaha organiseren we een "dagje uit van de stichting:rolling:

Ziet erg vet uit Maikel, vind de foto van die waar de flap naar beneden staat ook erg mooi om te zien hoe dat werkt,
als ik een keer in de buurt kom bel ik je, wil de Hawk zeker een keer zien:)

de Oly ligt al te wachten om een plekje in dit kleine rompje te krijgen.

moet denk ik wel weer naar ze toe dit jaar voor een oly voor mijn nieuwe projectje;)
hmmmmmmmmmm begint het met ultra en eindigt het met bandit;)

nog niet;)
maar hier een tipje van de sluier.

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Jullie snappen er ook niets van he.

Dit wordt de nieuwe "roadable aircraft" oftewel Flying Car.

Dat turbinemodel(letje) wordt op die Smart z`n dakdragers gemonteerd, bij 80km/uur wordt de turbine ontstoken en gaat de besturign van de auto over naar het model.

Even wat extra gas geven en vliegen maar, lekker over de files etc. heen ;-)

besef dat dat niet in mijn busje kan he maikel :p

o ja wel hoor, de romp is deelbaar.
Ik had eerst wat info verzameld voordat ik mijn koeriers er lastig mee val:mrgreen:

p.s. ik ben zelf al bezig om een iets grotere bus er voor aan te schaffen:hammer:

en inderdaad Hans, ik word volgend jaar al 30 dus mijn ogen en reactie vermogen gaan dan snel achteruit.
dus pas ik daar de vliegtuigen maar op aan:rolling:

Maikel,

Mooie kist een l39 albatros als ik me niet vergis.

PS heeft de hawk al gevlogen

Gert-Jan

nee hij heeft nog niet gevlogen , zal volgend voorjaar worden.

heb er nu gewoon geen tijd voor om mee verder te gaan.

het is nu alleen een kwestie van installeren , kwa bouw is hij wel klaar

Ik volg je draadje al een tijdje. En kan maar een ding zeggen. Respect voor alles. Het is echt een meesterwerk aan het worden! Heel erg mooi!

Ps, is dat een Tomahawk L39?

Wat een geluk dat mijn ogen nog uitstekent zijn !!!!! ik zie een leuke mevrouw op die foto, of zie ik het toch weer verkeert.

Kelere wat een grote bak zeg, ik moest wel ff goed kijken ma nu zie ik het pas.

Gr Japiooooooooo

Back