jitze
PH-SAM
Morgen hoop ik jarig te zijn, en daarom kreeg ik vandaag een bouwdoos. Het kwam niet geheel als verrassing, het is al 2x eerder gebeurt dat ik een bouwdoos uit mocht zoeken in de aanloop naar mn verjaardag 
Het is een bouwdoos van West Wings, zie Pro Scale - Westwings
Schaal 1:11
Lengte: 1011mm
Span: 890mm
Aandrijving: 70mm EDF
De kit bestaat uit een bunch balsa en ook aardig wat vacuumgevormde delen:
De freesdelen zijn in tegenstelling tot mijn foto's wel van heel goede kwaliteit:
Ik ben zeer goed te spreken over het balsa uit de kit. Het zijn stuk voor stuk erg lichte plankjes. Het enige nadeel (wat voor bijna iedere kit geldt) is dat de plankjes met elastiekjes aan elkaar zitten waardoor de buitenste plankjes altijd wat beschadigde randen oplopen.
De tekening waar het allemaal van gebouwd moet worden:
Daarnaast nog wat additionele tekeningen voor de duct parts, de cockpit en wat extra constructietekeningen voor de romp en vleugel.
Ga ik gelijk beginnen met bouwen? JA!
Onee, ik had eigenlijk beloofd eerst de Corby Starlet af te maken... Dus daar nog even hard aan doorwerken de komende weken!
Ondertussen zal hier ik nog wat posten over mn liefde voor de Hawk en de plannen voor de Hawk.

Het is een bouwdoos van West Wings, zie Pro Scale - Westwings
Schaal 1:11
Lengte: 1011mm
Span: 890mm
Aandrijving: 70mm EDF
De kit bestaat uit een bunch balsa en ook aardig wat vacuumgevormde delen:
De freesdelen zijn in tegenstelling tot mijn foto's wel van heel goede kwaliteit:
Ik ben zeer goed te spreken over het balsa uit de kit. Het zijn stuk voor stuk erg lichte plankjes. Het enige nadeel (wat voor bijna iedere kit geldt) is dat de plankjes met elastiekjes aan elkaar zitten waardoor de buitenste plankjes altijd wat beschadigde randen oplopen.
De tekening waar het allemaal van gebouwd moet worden:
Daarnaast nog wat additionele tekeningen voor de duct parts, de cockpit en wat extra constructietekeningen voor de romp en vleugel.
Ga ik gelijk beginnen met bouwen? JA!
Onee, ik had eigenlijk beloofd eerst de Corby Starlet af te maken... Dus daar nog even hard aan doorwerken de komende weken!
Ondertussen zal hier ik nog wat posten over mn liefde voor de Hawk en de plannen voor de Hawk.
Laatst bewerkt door een moderator: