1 van de beste aankopen van mij is dit:
DL Engines and Hobby Australia - ZKILL Ignition Kill Switch - Magneto Ignitions (Powered by CubeCart) ,lekker veilig op afstand de motor afzetten,en mocht de stroom wegvallen,valt de motor ook uit..gewoon in je derde kanaal pluggen,en een draad op het rode knopje.
2-de beste aankoop vind ik de wielschrapers,geen kilo`s zand meer aan de binnenkant van de velg.
3-de beste aankoop is mijn bumper voorop,heeft al schade voorkomen.
4-de beste koop,K&N filter,orgineel is goed,maar een onding.
5-de,wordt vervolgd,ff bekijken.
Voor wat betreft optie 4: Het K&N filter is geen luchtfilter zoals bedoelt voor offroads, het is een ontluchtingsfilter voor oliehoudende tanks. Het dubbele filter van een Baja mag dan niet het handigste zijn maar de combinatie van een nat en een droog filter zijn ideaal voor stoffige omgevingen. Het buitenste filter houdt grof stof tegen en het fijne stof blijft in het geoliede gedeelte plakken aan het filter.
Mijn beste "hop-ups":
- Outerwears op luchtfilter en trekstarter
- Asverbreders op de achterassen (ik heb Vertigo's)
- Knappe uitlaat (Dominator=wat lawaaiig, JetPro v3 met demper=minder dan de Dominator maar zeker stiller, HPI Tuned Pipe is op zich ook niet verkeerd maar ook best lawaaiig

)
- Dikke accu (ik heb 3700mAh GP Batteries en 4200mAh Intellect)
- Kill Switch (ik heb hem zelf geknutseld)
- Elcon koppeling (zoals besproken

)
- Vulringen Z897 tussen wielhubs en de clutchbell/pinion
Mijn andere "nice to have":
- Walbro 813 carburateur (sneller optrekken vanuit stationair/laag toerental)
- Alu clutchbell houder
- Alu Motorsteun (stelboutstukje linksachter tussen brug en motorblok)
- HD Dogbones (standaard op Baja SS)
- Dikkere motor (ik had een 23cc RtR en die is nu 30cc met +2mm krukas)
- Andere banden (hangt af van ondergrond maar de Proline Badlands lijken een goed compromis tussen de standaard Dirt Busters en de absurde MX-Knobs van Hostile Hobby)
- 18 Tands pinion (omdat ik 30cc heb en anders alleen maar wheelis maak)
- Alu diff cases (standaard op Baja SS)
- Raampje voorop de rolkooi (houd al veel troep tegen)
- Achterbrug van dik alu (ik heb de PhatDaddy naast de standaard brug, beiden zijn al een keer krom gegaan maar samen redden ze het wel)
Dingen die ik niet hoef:
- Alu draagarmen (die zijn rap krom bij ons

)
- Carbon dingen (die buigen teveel door dus alles gaat wringen bij het stuiteren)
- Dikke dure alu dingen die geen enkel doel dienen (hop-ups moeten functioneel zijn, anders hoeven ze van mij niet)