wat is nu niet duur aan dit prachtige grote apperaat....
Dat is inderdaat zo!
Maar met nadruk op PRACHTIG en GOED!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
wat is nu niet duur aan dit prachtige grote apperaat....
Da's ook een interessante hop-up... 8O :rolling:Een glazen oog in je kont laten zetten is pas duur!!,wat is nu niet duur aan dit prachtige grote apperaat....
En heeft iemand ervaring met de alluminium delen van Integy?
En heeft iemand ervaring met de alluminium delen van Integy?
ik heb de baja zojuist bij verspaget besteld!!!! kan niet wachten.
ik heb nog een vraagje zitten er ook aan en uitschakelaars bij de baja ss bijgeleverd?
Even de koppelingsschoen houder losschroeven van de krukas. Met een rubber hamertje wordt voorkomen dat de krukas kan draaien.
Hoe heb je de zuiger nou geblokkeerd bij vast zetten van Elcon koppeling, want dat lukt niet zo. Moet je toch met zuigerstopper of "scheerlijn" doen.
Ons waren de pioniers Brembo.Ik heb mijn Elcon er al een jaar opzitten. Was een van de eerste, er was toen nog helemaal niks van handleiding of zo. Na diverse mails met Elcon, de koppeling op goed geluk gekocht, hij zou nl volgens hun niet passen op een Baja. Ik was het zo zat dat ik die orginele koppeling de hele tijd oprookte na een paar tankjes, dat ik hem gewoon besteld heb bij Krikke.
Nou gelukkig paste hijen het vervolg is dat bijna iedereen met een Elcon ging rijden. Is toch een van de beste aankopen voor je Baja.