Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Rij al een jaar met de orginele gaten clutchbell en een Elcon.
Geen enkel probleem, goed schoon blazen na het rijden
IK probeer het uit te leggen.
De stalen tandwiel die aan de clutchbel zit, zit met een imbus boutje vast.
Deze is nu al een paar doormidden gebroken.
Waar kan dat aan liggen??????
Best baja kenners,
Heb deze week mijn baja ss in elkaar gezet en vanmiddag natuurlijk direct rijden. De motor loopt soepel en verder alles super maar er is een probleem. Steeds als de koppeling aan pakt of als je rustig rijd hoor je een geluidje uit de clutchbell komen. Een ping ping geluid. Als ik he gewoon vooruitduuw zie ik er dat de clutchbelle niet helemaal mooi rond en gelijk is. Weten jullie waar die aan kan liggen ?
Groetjes Tom
Allemaal bedanktDe Elcon koppelling zit er inmiddels al op
![]()
Ben ik met de auto bezig (baja SS)valt me op dat mn diff iedere keer hakt en zware punten heeft. Dus diff uitmekaar en gewoon niks aan tezien. Alle tandwielen heel. Maar wat gebeurt er nou de kleine tandwielen hebben een beetje wat braampjes waardoor die kleine tandwieltjes wat in het metalen plaatje die erachter komt inslijt. Dan komt de rug van het tandwiel net even tegen het alu huis aan en begint het een heel klein beetje te vreten. Om op te lossen draai je de matalen plaatjes om en vijl je even de braampjes van je tandwieltjes af.
Allemaal bedanktDe Elcon koppelling zit er inmiddels al op
![]()
Hey phil ,jij bent toch eigenlijk FG rijder
Fijn dat je toch bekeerd bent,toch wel leuk he, zo'n baja![]()