F
fanta
Guest

gelukkig hebben we de foto's nog

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Betere versie.http://i478.photobucket.com/albums/rr145/fanta1975/bushnell_radar_gun.jpg
gelukkig hebben we de foto's nogroost:
geef maar een gil kom ik anders wel een keer naar spijkenisse als je een leuk stekkie weet stuur maar een pm .
Nou, succes dan maar alvast.Want ik moet morgen AFRIJDEN (examen met 1:1 auto) als goed dan heb ik volgende week woensdag of donderdag rijbewijs in mij zak
Gefeli!!!GESLAAGD!![]()
YouTube - 62MPH HPI BAJAEn een radargun om de exacte snelheid te meten. 8) Ook in een head-to-head race komt de Savage als winnaar uit de bus. Verder is het appels met peren vergelijken.Maar zeg niet dat een Baja super snel is. Zoals al vaker in dit topic aangegeven haal je bij een 19/55 vertanding op een low-grip ondergrond ligt de topsnelheid zo rond de 60km/u. Zowel voor een Baja als een Savage of wat voor ander ding dan ook (zelf mijn ex-Jato 3.3 die op asfalt tegen de 85km/u haalde en waarschijnlijk nog wel sneller had gekund alleen remmen was een probleem). Ook op wedstrijden zit de top op het rechte stuk tegen de 60km/u aan.
En zo'n radargun is ook leuk tegen gasten op snorfietsen, scooters, brommers of wat dan ook die zeggen dan hun geval 100km/u gaat en op de radar slechts 67km/u blijkt te zijn. :rolling: En de radargun is akelig nauwkeurig, in een test deed-ie niet onder voor die van de blauwe brigade. 8)
Als je wat centjes over hebt, een echte aanrader. Voor zo'n 80 dollar heb je harde cijfertjes met de Bushnell Speedster II.
![]()
Ja, dus als je mijn Savage wilt kloppen dan ga je echt wel 19/55 nodig hebben. Anders kom je niet boven de 50km/u uit.De Savage trekt met 18/47 nog vrolijk wheelies dus ook met 20/47 gaat-ie nog als een raket.
Yep, I will correct you.
als ik ooit met me baja in de buurt van beverwijk ben help ik je voor eens en altijd uit je droom dan gaan we racen mannetje :sniper:
Is goed hoor kerel.misschien stond jij verkeerd met je lasergun![]()
LOL :rolling: Mjah, daar ga ik ook niet tegenop kunnen... 8O :?eindelijk een baja gevonden met genoeg power om elke savage te verslaan
neem een kijkje deze is zelfs te snel voor de radar
YouTube - BAJA 5B BEST HOP UP EVER!!!!!
![]()