Baja Fun Belgium Meetings Thread

Heb er nog een auto bij,ne nitro machien.
Hpi trophy 3,5 .
Ik weet het is een nitro.
Ik heb dat nog nooit gehad,dus tijd om dat ook eens te testen.
Kost ook niet veel als het niet goed gaat.
Heb het altijd al eens willen proberen.
Nu even zien als het echt zo moeilijk is.
Als ik tijd heb volgende week eens het motortje inlopen.

hier is het terrein.
serieus veeeeeeel werk aan.
het gras staat tot boven de knie hoog.

Panorama1.jpg

en hier is de dichting voor danny.k
ik hoop dat dit je helpt.

P1040365.jpg

P1040371.jpg

P1040369.jpg

P1040378.jpg

P1040377.jpg

Merci Dieder.
Ben ook thuis donderdag en vrijdag.
Is dat geen motorkros of zo Optic ?

Ben eens gaan kijken deze middag en dat is een veld van een boer die soms tijdelijk omgebouwd word in cross terrein. Nu staan daar gewassen geplant. Heb ook nog een stukje verder gereden naar de vaart toe waar op "maps" gelijk een zandvlakte te zien is maar ook dit is ontoegankelijk. En dan ook nog even naar "Rijkevelde" waar in een bos een groot grasveld is. Dit is misschien nog een optie maar op zondag zijn er veel wandelaars en er is ook een militair domein niet heel ver er vandaan. Kheb er vroeger al es gereden maar weet niet of dit een goeie plaats is om geregeld eens te rijden.

Bedankt voor de foto's Toendy.
Ik kom er nu wel uit.
Amai ja da gras staat inderdaad hoog,je ziet geen veld.lol
Ziet er wel rustig uit daar.

Heb er nog een auto bij,ne nitro machien.
Hpi trophy 3,5 .
Ik weet het is een nitro.
Ik heb dat nog nooit gehad,dus tijd om dat ook eens te testen.
Kost ook niet veel als het niet goed gaat.
Heb het altijd al eens willen proberen.
Nu even zien als het echt zo moeilijk is.
Als ik tijd heb volgende week eens het motortje inlopen.

Voor mijn baja heb ik 2 jaar een HPI Savage-X gehad, veel plezier aan gehad maar ook veel werk (75%). Zolang het rijd is het super, je kan er veel geweldiger mee rijden dan met een baja. Maar toch zou ik het niet meer kopen, telkes afregelen voor het rijden en vaak startproblemen.
Ik heb ondertussen ook een andere RC gekocht voor even wat anders te hebben dan een baja. Een 4 kanaals helicopter, E-Sky Honey Bee V2. Momenteel oefen ik nog in de ondergrondse parking hier bij ons ,waar het altijd windstil is. Had me het wel makkelijker verwacht maar al doende leert men :banana:

Weet je wat erg is ?!! Naar de zee op verlof gaan voor vier dagen en dan den baja nie kunnen meepakken :-) En dan hier nog lezen dan den Dieder en den optic verlof hebben nu donderdag en vrijdag .

Waarom laat je niets meer van je horen :p?

Omdat het wat te druk is om te gaan rijden makker . We vertrekken nu woensdag naar zee tot zarterdag avond. Zondag terug thuis dus dan zou ik eventueel kunnen komen rijden . Ga je zeker bellen ;-)
Dieder, optic kunnen jullie jullie gsm nummers eens bezorgen ? KAn misschien wel eens komen kijken als het past ( mama en renzo op het strand dan kan papa komen piepen ) :-)

Weet je wat erg is ?!! Naar de zee op verlof gaan voor vier dagen en dan den baja nie kunnen meepakken :-) En dan hier nog lezen dan den Dieder en den optic verlof hebben nu donderdag en vrijdag .
Dat moet pijn doen:yes:, waarom kan je de baja niet meenemen?
vrouwtje teveel valiezen ingepakt;) lol

bwaaa da hangt er vanaf hoe je alles plaatst.

dit zou denk ik beter gaan: koffers van de vrouw op het dak en baja in de koffer :p

Als ik eerlijk moet zijn wilde ik eens gaan kijken naar een dakkoffer maar dan zou het probleem nog erger worden anders neemt die van ons nog meer mee :-)
De gelegenheid doetzich nogwel eens voor :-)

Als je enkel de baja en zender meeneemt , en eventueel benziene ervoor zit je toch al goed, als Dieder en ik er zijn hebben we genoeg materiaal mee.

en als ik dan ook nog eens kom ben je helemaal safe ;-)

ps donderdag heb ik een communie dus ik kan enkel vrijdag of zaterdag.

Bedankt om allemaal behulpzaamte zijn maar hij is niet meegekomen :-(
Te druk schema voor de vier dagen dat we in de Haan zitten . We spreken nogwel eens af op een ander tijdstip. kom dan wel eens een dagje alleen naar de zee voor met jullie te vertoeven :-)

Ik zal normaal gezien er ook zijn maar dan maar pas vanaf 16u,
hou er wel rekening mee dat er veel volk op het strand zal zijn.
t'is verlengd weekend en mooi weer.

Back