jan brilman
Forum veteraan
16:16 bij de voor en achterkant is er een ruimte van ik denk wel 5 mm
19:53 Maar heb gemeten het is +- 2 mm op het ergste punt...
Nachtje laten liggen, morgen is het 0 mm . . .

(Geintje!)
jan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
16:16 bij de voor en achterkant is er een ruimte van ik denk wel 5 mm
19:53 Maar heb gemeten het is +- 2 mm op het ergste punt...
Gaat toch ergens op lijken.. Hopelijk gaat ie ooit vliegen..
Moet ik het eerst schuren dan plamuren en dan glassen of moet de volgorde anders?
25 gramsEn hoe zwaar moet het glasvezeldoek zijn voor zo een elektro kist?
1 laag is voldoende.En hoeveel lagen doek moet ik hiervoor doen? Ook 2-3 zoals bij Strega?
Kan, maar makkelijker is PS100 van Poly-serviceEn welk merk epoxy / G4? Kan het met Z-Poxy?
Je kan het glas plamuren met motip 1 comp. plamuur ofWelke plamuur moet ik hiervoor halen (merk?)
PU Hechthars PS 100
Laag visceuse oplosmiddelhoudende ééncomponent polyurethaanhars. Toe te passen als hechtlaag voor polyesterhars op ondergronden zoals hout, beton en staal. Om een optimale hechting te krijgen tussen de PS 100 en de polyesterhars, geldt een minimale droogtijd van 1 uur. De maximale wachttijd is 6 uur. De beste hechting verkrijgt men als de polyesterhars wordt aangebracht op het moment dat de PS 100 net stofdroog is geworden.
De minimale verwerkingstemperatuur is 5ºC.
Verpakking: 500 ml, 1 ltr, 5 ltr
Glasweefsel
Van glasgarens kunnen –net zoals van andere garens- weefsels worden gemaakt. Glasweefsels hebben in vergelijking met glasmat een hogere treksterkte. Bij vierkantweefsel gaat iedere inslagdraad over en onder de volgende kettingdraad door. Hierdoor ontstaat een schuifvast weefsel, maar het is bij vormen die in meer richtingen zijn gekromd, moeilijker aan te brengen. Vierkantweefsel is verkrijgbaar in 25, 80, 160 en 280 g/m² en wordt geleverd op een breedte van 100 cm.
Verpakking: 1, 5, 20, 50, 100 m²