bananairbrush rc bodies

Ik weet niet wat voor werk je doet, maar er is veel vraag naar goede airbrushers voor vrachtwagens en dergelijke. Je zou je naam kunnen veranderen in pimp my ride.

@indoorvlieger: race strepen in een andere kleur lukt toch nog wel? Maar meer dan recht toe recht aan kan ik ook niet.

Laatst bewerkt:
nieuwe klaar
batman001.jpg

batman002.jpg

batman004.jpg

batman003.jpg

batman005.jpg

Gefeliciteerd met de eerste prijs bij de M-auto wedstrijd.
wat maak jij ook een gave kappen.

Bedankt mensen
deze is gemaakt met een mix van zelfgemaakte vinyl maskers, fasmask en met de vrije hand afwerken met fijne verf penselen.

Terechte winnaar :worship:
Je hebt een hoop inspiratie en sterk uiteenlopende designs, maar ik mis eigenlijk een beetje een film thema. James Bond 007, Star Wars, The Terminator, Predator, A Nightmare on Elm Street, Hellraiser enz. Of misschien iets van een serie zoals Stargate of The Walking Dead. (The Walking Dead is trouwens van oorsprong een comic)

Zekers, en volgens mij is de Batman figuur aan de bestuurderskant (naast de deur) een Batman uit de film ipv de cartoon.

een body zoals deze vraagt wel wat tijd :
het bedenken van wat waar gaat komen duurt wel even, verspreid over een 3-4 tal weken meestal. zoeken naar voorbeelden en inspiratie dus.
het maskeren en spuiten zit ongeveer 30-40uur in, is moeilijk te zeggen want ik hou het niet echt bij

Het blijft een fraai ontwerp, vooral bij de buggy vind ik dit goed uitkomen. Iets anders zeg je, misschien een Optima Mid (Custom) body of een andere oldskool buggy? ;)

Back