Hey Carborush,
Wat een prachtige bodies allemaal. Het oog voor detail, de subtiele kleurenovergangen, de geslaagde kleur combinaties, echt alles werkt!
Ik brush sinds kort zelf ook wat en kijk vooral veel YouTube filmpjes, maar ik zag dat je in 2014 een cursus wilde organiseren. Hoe staat het daarmee? Kunnen mensen zich nog opgeven hiervoor want ik zou graag eens een real life les willen krijgen van iemand die het zo goed in de vingers heeft als jij!
Ik heb honderden vragen zoals hoe jij die goede designs plant. Graphics omzet in vector graphics en ze uitsnijdt op je plotter. Welke faskolor kleuren je gebruikt, opaque/transluscent, mengverhoudingen reducer/verf, PSI settings, hoe je vinyls nu eens goed verwijdert zonder putjes in je lijnen, hoe je het beste meerkleurige (gelaagde) masks kunt gebruiken, hoe je kleine foutjes het best kunt corrigeren, etc.
Het zou mooi zijn als eens iemand over mijn schouder meekeek naar mijn spuittechniek, want ik ben een 100% autodidact en doe vast een hoop fout.
Ook zou ik wel eens willen zien hoe je je kappen zo mooi op de foto krijgt, dat lukt mij namelijk ook nooit goed.
PM me anders maar met details als je die hebt rondom de cursus