Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
is en blijft een leuk bootje he die banckert,heb hem ook staan.
ziet er goed uit dat met die anker kluizen dat ga ik denk ik ook doen.
denk dat ik alleen een stuk voordek eruit dremel zodat als je de bovenste helft van romp eraf haalt de lier blijft staan,plaatje voor de lier wat groter houden dan is het met een stukkie tochtstrip waterdicht
oja die rand waar je het rubber overheen moet priegelen die heb ik verstevigd met een laagje glasvezel matjes.
In ieder geval een goede accusteun.
Als zo'n 2.5 kg gaat schuiven ben je jarig.
Bij mijn sleepboot valt het nog wel mee, maar het vrachtschip ligt meteen op één oor.
Ankers er in gehangen, nu nog maar met een touwtje,
ooit met een ketting (misschien dat Vincent er ooit nog eentje tegenkomt haha)
4 bemanningsleden van Jan gekregen ben ik blij mee!
helaas is eentje onthoofd
lijkt het zo of staat je schroefas inderdaad behoorlijk scheef? Dit had ik eerst ook een beetje en dat kwam niet uit met dat soort hekje tussen tunnel en romp. Verder ziet het er goed uit!
Figuurtjes op je schip geven in een keer een heel andere dimensie aan je boot, erg leuk! Ik heb het bij de Libeccio ook gedaan, ook figuurtjes van DEPsite.eu inderdaad, van Preiser, en je bootje gaat er in één keer van leven!