Bandit of Slash?

• Topicstarter Topicstarter Slashingup
  • Startdatum Startdatum
My 0,02:

Waarom geen Bandit : iets kwestbaarder (door kleinere kap) en lagere ligging waardoor hij met echt offroaden moeite kan hebben met obstakels. Bovendien vind ik hem minder mooi dan de Rustler.
Waarom geen Slash : erg stevige wagen, dat is wel reeds bewezen. Maar de wegligging is toch meer realistisch dan van de Rustler wat betekend dat je vaak wat rustiger moet rijden omdat hij anders om gaat. Ik vind het ''arcade-gevoel'' van de Rustler juist leuk.
Waarom wel Rustler : duurzaam, mooi, veel mods en aftermarket voor beschikbaar (andere twee ook), lekker race bakje voor op de baan, off-road en on-road.

Kort samengevat:
Puur en alleen track racen : Bandit
Track racen en off-roaden ''arcade style'' : Rustler
Track racen en off-roaden ''sim style'' : Slash

Kom maar een keer langs ;)

KYO31225S-B-2.jpg

Ik heb zelf de Bandit VXL.
De shocktower is niet zomaar kapot hoor.
Het chassis van de Rustler en Bandit zijn geheel indentiek, alleen de wielen, body posts en body is anders.

Persoonlijk vind in de bandit heerlijk rijden. Off road gaat ook wel goed, gras en zand heb ik op gereden.

Since gisteren heb ik ook de on road banden erbij, op straat gaat hij echt als een raket. Het voordeel van bandit tov van de rustler is de stromlijning van de auto. Qua rijden denk ik dat het niet zoveel uit maakt. De slash is een heel ander verhaal dit is een compleet andere auto. Als je direct meer snelheid wil lijkt mij de bandit/rustler een juiste keuze.

Ik zit er nu aan te denken om een rustler te kopen.
Deze is denk ik:
Steviger dan de bandit.
Niet snel over de kop. ( Slomer dan de slash over z'n kop )
Goedkoper dan de slash.
Kan altijd nog ombouwen naar de bandit..

De slash is +- 30 - 40 euro duurder , komt dit alleen door z'n bumpers ?
Of omdat veel mensen de slash kopen en de prijs toch wel omhoog kan ?

Ik heb zelf de Bandit VXL.
De shocktower is niet zomaar kapot hoor.
Het chassis van de Rustler en Bandit zijn geheel indentiek, alleen de wielen, body posts en body is anders.

Persoonlijk vind in de bandit heerlijk rijden. Off road gaat ook wel goed, gras en zand heb ik op gereden.

Since gisteren heb ik ook de on road banden erbij, op straat gaat hij echt als een raket. Het voordeel van bandit tov van de rustler is de stromlijning van de auto. Qua rijden denk ik dat het niet zoveel uit maakt. De slash is een heel ander verhaal dit is een compleet andere auto. Als je direct meer snelheid wil lijkt mij de bandit/rustler een juiste keuze.

De slash lijkt nu af te vallen bij mij ..
Denk dat het Rustler vs Bandit word :)

Is iemand het hier niet mee eens , of juist wel , reageer dan even :D
Ik heb hulp nodig ;)
Ik vind de bandit er super cool uit zien maar jullie zeggen dat hij op gras niet zo goed gaat,
En de rustler ziet er ook mooi uit , en zou wel goed kunnen bashen en off-roaden,
Dus eigenlijk komt het erop neer dat de rustler beter is ?
Zie ik dat zo goed ?

Laatst bewerkt door een moderator:
Als je hoofdzakelijk op een track wilt rijden denk ik dat de Bandit beter is.

proximus zei:
alleen de wielen, body posts en body is anders.
En draagarmen en de drive shafts ?

Laatst bewerkt:
Ik wil soms op een zand baan gaan rijden. Maar er liggen hier hele lange asfalt wegen. Up to 500 meter lang recht voor mijn huis. Dus ik zal hoofdzakelijk gaan stunten , hard rijden :D

Besloten om de Rustler xl-5 te kopen met snellader rond de 70 euro ( Met hoeveel ampere zou deze kunnen laden )
En 2 accu's ( NiMH ) Van 50 euro per stuk. ( zouden deze 5000 MaH kunnen zijn voor 50 euro )

Graag antwoord op de vragen :D

Rustler gekocht :D ( Geen Vxl )
Met twee 3000 MaH accu's
En carson snellader. :)
En mijn broer heeft ook een slash gekocht.
Nu met z'n drieën racen !
Allemaal erg bedankt , Dit heeft mij zeer geholpen bij mijn keuze !

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zit er nu aan te denken om een rustler te kopen.
Deze is denk ik:
Steviger dan de bandit.
Niet snel over de kop. ( Slomer dan de slash over z'n kop )
Goedkoper dan de slash.
Kan altijd nog ombouwen naar de bandit..

De slash is +- 30 - 40 euro duurder , komt dit alleen door z'n bumpers ?
Of omdat veel mensen de slash kopen en de prijs toch wel omhoog kan ?

De rustler en bandit zijn gelijk aan elkaar alleen de wielen en de body is anders, dus dat de rustler steviger is is onzin.
De rustler is wel mooi, heel veel plezier van je aanwinst....dat zal wel lukken vermoed ik.
Persoonlijk ben ik meer van het buggy model. Qua performance en stevigheid zijn ze gelijk.

Laatst bewerkt:
Erg veel plezier van mijn rustler maar,
Ik moet de 1e 3 keer op 1Ampere laden..
En als ik dan met de rustler rijd op een 7,2v 3000 MaH Nimh batterij dan kan ik maar +- 5 min rijden :O weet iemand hoe dit komt .. En bovendien gaat ie 2-25 km/u.. Weet iemand het ?

Back