Bandit vxl stoppen wheelie.

Hallo,

ik rij met een 7,4v lipo maar ik erger me kapot aan die wheelies.
is er een manier om dat te stoppen want die wheelie bar help ook niet echt op de laagste stand.

hahaha ,mooi he die kansloze reakties op een kansloze vraag.koop je een bandit vxl vind je het raar dat hij wheely's maakt.......

Koop een stampede VXL !
Dan leer je pas wat gedoseerd gas geven is!

Dan dacht je dat de bandit wheelies maakte, kom je dan achter dat dat eingelijk niet zo is ;)

je kan proberen op de een of andere manier wat gewicht op de voorkant te bevestigen of een spoiler op de voorkant ookal is dat lelijk en kwetsbaar.

nimh wordt te saai, en deze lipo te irritant.
Misschien toch wat anders gaan beoefenen als deze hobby.

Heb zelf ook een bandit vxl gehad, maar als je gewoon je vinger een beetje in de gaten houdt dan gaat dat ding als een speer.
Ik reed zelfs met een 11,1v lipo.

wat resulteert in een verbrande slipper, je vinger onder controle houden is toch de manier! gewicht aan de voorkant zorgt voor een rare handeling in de lucht.

nou je hoort het,
-andere auto kopen
-nimh gaan rijden
-gewicht
-spoiler aan de voorkant
-JE VINGERS IN BEDWANG HOUDEN
etc.
genoeg tips lijk mij...

heb je al geprobeerd de auto iets te verlagen aand e achterkant? Draagarmen horizontaal, of chet chassis iets lager als de fusee's achter, dat helpt ook al heel wat tegen wheelies.

achterbanden met minder grip, spoiler weg achteraan, zwaardere tandwielverhouding, slipper losser, gele velgen

Back