Bandit vxl stoppen wheelie.

Mijn maten mogen da ook die weten over wa ze het hebben en ze kenne mij ook .grtz

Klopt, commentaar (goede en slechte) krijgt hij genoeg.
Maar ik zou toch ook luisteren naar de mensen hier. Velen zijn beter op de hoogte van het RC gebeuren dan Kurt en ik.
Eigenlijk zeggen ze net hetzelfde als ons.

Koop een tragere auto, zie enkel dat er voldoende spareparts te vinden zijn. Je hebt altijd schrik om stukken te rijden, maar dat hoort erbij.

Je weet dat we u willen helpen in de mate van het mogelijke. Dus helpen zoeken achter een autoke en eventueel meerijden naar een shop is geen probleem (indien we kunnen natuurlijk).

Je was in charleroi aan het klagen dat iedereen mooi rondreed op het circuit en dat jij dat niet kon.
Als er 20 mensen mooi rondrijden en 1tje niet zal het wel aan die ene liggen zeker.
Er was een reden hoor waarom je NIET met mijn vorza mocht rijden.
Denk dat niemand die het filmpje gezien heeft jou indoor met zijn auto laat rijden, zo vlak langs de betonnen muren.

Dus denk eerst na wat je nu juist wilt. Wil je op circuit rijden, prima dan nemen we je mee. Wil je dat niet is het ons ook goed.
Stem daarna hier je wagen op af.

Voor de rest moet je mij of Kurt niet willen volgen kwa autokes.
We hebben beiden (jammer genoeg) onnodig veel geld uitgegeven om te weten wat we willen.
We willen 1 auto voor indoor (de B4), 1 auto voor Sterrebeek (Ishima) en 1 of 2 nitro auto's voor het serieuzere werk (ik moet de MBX6 dus nog aankopen).

Idd doe ik ook wa er zit een verschit een tip geven of afgebroken worden is een dik verschil he ma da komt goed ik laar da wel ooit een en drag race zie ik ook wel zitten moet ik niet sturen hahaha.

Zie zo mijn Bandit is voledig op gelopt met nieuwe stukken en nog paar bij gehaalt voor als er weer iets kapot moest gaan en de Bandit staat nu ook ma da helft van de snel heid.

Was verkocht ma ik eb em terug kon em niet missen ma nu heb ik wel 3 shocktowers voor die weer kopot moest gaan en wiely bar heb ik nu ook ma kan ik niet gebruiken op black aria of zo iets.

Je weet dak je ook veel raad en tips geef Phillippe, ook dingen zeg die je niet aanstaan maar alleen maar om je te helpen!

Een B4 is zeker geen slechte keuze maar neem aub geen te zware motor...

Was verkocht ma ik eb em terug kon em niet missen ma nu heb ik wel 3 shocktowers voor die weer kopot moest gaan en wiely bar heb ik nu ook ma kan ik niet gebruiken op black aria of zo iets.
Alsjeblieft, kan je volledige zinnen maken en aan het einde van de zin een punt zetten ( of een andere leesteken ) ?
Dan is het wat makkelijker om jouw teksten te ontcijferen....

Je weet dak je ook veel raad en tips geef Phillippe, ook dingen zeg die je niet aanstaan maar alleen maar om je te helpen!

Een B4 is zeker geen slechte keuze maar neem aub geen te zware motor...

Met raadt geven kan je moeilijk iets verkeerd doen he Kurtje;).

En een Asso B44 ? Deze zal indoor waarschijnlijk iets makkelijker rijden door zijn 4wd, ik denk dat meerderen me er ook gelijk in zullen geven..

Ik raadt je aan dat je eigenlijk best kan beginnen met een silvercan, sta je misschien een beetje voor schut maar je moet ergens beginnen. En wees gerust dat zal de eerste keren al moeilijk genoeg zijn maar dan heb je rijplezier, en dat is toch waar het om gaat ?

Want je kan die Bandit totaaaaaal niet beheersen! Je rijdt echt nog erger dan men zusje..:)

Je rijdt wss beter met een silvercan dan je doet met de velinion.. , omdat je gecontroleerder de bochten kan nemen.

Vrienden allemaal ik heb het wel begrepen hoor .
Mijn bandit staat te koop als roller en ik heb mij een b4 aan geschaft a ik heb em nog niet he.
en de motoer staat nu maar half van de snelheid en pinion is terug gezet op 26 dus zal niet rapper gaan dan 40 rap genoeg.
Ma bedankt hoor mensen voor de tips ik ga er zeker iets mee doen. THX

gelukkig type je al wat duidelijker ;)
ze waren wel bot hoor, van dat zn zusje nog beter reed....
Hopelijk lukt het trainen en het beheersen van je auto, we horen nog wel van je! ;)

Edit : phillippe heeft zijn text veranderd in : " oke ":S maar goed..

Mijn zusje is onlangs ook begonnen met rijden en voor haar heb ik een simpele wagen gekocht, en er een XL-5 regelaar en Traxxas zender en ontvanger aan gekoppeld, de regelaar op training mode, en ze kan lekker gaan over de baan. Het deert haar niet dat ze nog niet de snelste is, ze is (net als ik trouwens) op dit moment meer geinteresseert in zuivere rondes rijden en juist insturen. Dan gaan de tijden vanzelf omlaag en kunnen we er een tandje bovenop gaan doen als ze er aan toe is.

Em staat op 50 procent all effen ma nog niet getest.
Het gaat mij ooit leren da rijden ma idd somege zijn bod ma ik kijk er gewoon door heen. Alle grtz

Em staat op 50 procent all effen ma nog niet getest.
Het gaat mij ooit leren da rijden ma idd somege zijn bod ma ik kijk er gewoon door heen. Alle grtz

Man ik versta er echt geen ballen van wat gij hier allemaal neerpoot zenne.
Aub een klein beetje houden aan de spelling ect zou wel een beetje helpen.

Back