Bandit vxl stoppen wheelie.

Je geschrift is inderdaad wat ontcijferen maar oke.
Niet kleinerend bedoelt ofzo hoor van me zusje.. Ik denk dat je gewoon beter een pak trager begint.

Man ik versta er echt geen ballen van wat gij hier allemaal neerpoot zenne.
Aub een klein beetje houden aan de spelling ect zou wel een beetje helpen.

Hij kan er niet veel aan doen hoor.
In plaats van zo te reageren moest je blij zijn dat jij dat niet aan de hand hebt.

Deze hobby en dit forum is voor iedereen, niet alleen voor mensen die zonder fouten kunnen schrijven.

Als je moeite doet vind ik het al oke;)
Er zijn hier wel andere mensen voornamelijk de jongere generatie die niet kunnen typen maar ook geen zin hebben voor het deftig te doen.
(Ja ik hoor bij die jongere generatie maar men geschrift kun je lezen;))

Hij kan er niet veel aan doen hoor.
In plaats van zo te reageren moest je blij zijn dat jij dat niet aan de hand hebt.

Deze hobby en dit forum is voor iedereen, niet alleen voor mensen die zonder fouten kunnen schrijven.

Als hij er niet veel aan kan doen dan kan ik het begrijpen.
Maar dat hij dat dan eerst even aangeeft ook, want nu denkt iedereen gewoon dat die het express doet ofzo.

Ja manne ik doe vies veel mijn moeite aub heb dan respect voor .
Taal is nooit mijn sterkste kant geweest.

Ok maar nu weten we tenminste waarom je zo typt.
Er zullen dus bijgevolg ook minder mensen gaan reclameren over je geschrift.

1 tip: probeer met leestekens te werken en met kortere zinnen en dan zal het voor ons veel duidelijker zijn. Al de rest ontcijferen we dan wel :)

Ok maar nu weten we tenminste waarom je zo typt.
Er zullen dus bijgevolg ook minder mensen gaan reclameren over je geschrift.

1 tip: probeer met leestekens te werken en met kortere zinnen en dan zal het voor ons veel duidelijker zijn. Al de rest ontcijferen we dan wel :)
Kom op zeg, als je een paar pagina's terug kijkt zie je dat hij zonder leestekens en zonder hoofdletters typt, daar heb ik hem al op aangesproken en nu typt hij al een heel stuk beter, met name met leestekens en hoofdletters. Dat doet hij nu dus ook, waarom spreek je hem er dan nog steeds op aan?

Kom op zeg, als je een paar pagina's terug kijkt zie je dat hij zonder leestekens en zonder hoofdletters typt, daar heb ik hem al op aangesproken en nu typt hij al een heel stuk beter, met name met leestekens en hoofdletters. Dat doet hij nu dus ook, waarom spreek je hem er dan nog steeds op aan?

Laat het nou gewoon rusten;)

Wat dacht je van contragewicht in je neus?
tja, daar wordt hij ook nog langzamer van ( in dit geval beter voor hem ). Maar raakt de motor dan niet sneller oververhit? Of wat van een brushed motortje van 20 euro er in zetten , als je bandit al wel niet verkocht is?

Maar manne ik heb wel de eerste keer gaan rijden met een kapoteshocktower.
Da doe ook all veel he daarom da ik mijn auto niet onderkontrole kon houwen .
De regelaar staat nu nog ma half open .
Manne gaan jullie er blijven over praten zo slecht ben ik ook weer niet ik had gewoon een slechte dag kan ook is zeker.

Tja, ik hoop dat je een regelaar hebt met een programmeer kaartje, dan kan je de speed eerst op 40 zetten en dan rustig opbouwen ;)

Back